Monitor blijft uit bij herstart

Pagina: 1
Acties:

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 13:39
Mijn collega heeft een compaq pressario met als het goed is een ati rage 128. Verder weet ik ff geen specs. :|
Als hij de computer opnieuw opstart, dan springt de monitor niet meer aan. Zelfs geen standby-lichtje.
Als je vaker Ctrl-Alt-Del doet, springt hij SOMS weer aan, maar ook niet altijd. Als je helemaal niks doet, dan schakelt de computer zichzelf uit.
Dit probleem blijft hetzelfde als je er een andere monitor op aansluit.
Wat ook vaker voorkomt is, dat de beeldscherminstellingen niet goed zijn ingesteld, volgens windows.

Iemand de gouden tip??

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gouden tip niet, maar

test eens ff een andere video plank, zou je kunnen zien oft aan de monitor ligt of niet
dus...

suc6

anders ligt het waarschijnlijk aan de kaart, (porbeerd ook eens een re-install)

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 13:39
AMD_er schreef op 17 oktober 2002 @ 18:18:
Gouden tip niet, maar

test eens ff een andere video plank, zou je kunnen zien oft aan de monitor ligt of niet
dus...

suc6

anders ligt het waarschijnlijk aan de kaart, (porbeerd ook eens een re-install)
Dat wil ik morgen al gaan proberen ja, maar misschien is het wel iets simpels.

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:51
Ik heb vroeger hetzelfde probleem gehad met een P200 MMX en een VooDoo2 kaartje, van windows 95 overgestapt naar 98 en et was weg, dus mischien anders OS?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je helemaal geen beeld (dus ook niet tijdens de POST) of alleen geen beeld in Windows? Als je helemaal geen beeld hebt ligt het niet aan de Windows installatie lijkt mij

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien AGP ipv PCI (of andersom) als primary display adapter in de BIOS ingesteld?

Ben ik ook al eens tegengekomen.

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1