Film! op monitor en tv tegelijk..

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• airbrain
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik heb de faq doorgelezen van tv-out, en ook van dit forum, ook bij nview gekeken, gesearched, maar voor mijn specifieke probleem heb ik geen oplossing gevonden, anders vraag ik het ook niet. Ik gebruik nview, met clone, maar ik zie bij het film (svcd en divx geprobeerd) kijken!! (spelletjes doen en gewoon 'desktoppen' is geen probleem, daar zie ik wel een kloon bij op de tv) slechts op een beeldscherm beeld. En sorry hoor Polle, maar ik heb al een tijdje gezocht, maar een antwoord heb ik niet gevonde, en als jij het antwoord dan weet, vertel het dan maar...

Ok, dan hier wederom mijn eerder geposte bericht.. Daarnet dichtgegooid door polle..

Ik ben bij een vriend thuis geweest zodat hij ook films kon kijken op zijn tv. Zelf heb ik een radeon 8500, en thuis ging het heel makkelijk. Bij hem lukte het ook vrij gemakkelijk met zijn gf2mx200, alleen wanneer ik een film startte was die te zien of op de monitor, of op de tv, afhankelijk van welke ik als primair beeldscherm instelde. Ik had nview gewoon op clone ingesteld, dus ik weet niet wat ik fout gedaan heb. Kan iemand me verder helpen, of kan het gewoon niet?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan je niet booten van de TV :?

dat kan ik wel nl. met mijn GF2 MX200 dus.. probeer dat eens
sommige films werken ook niet, die willen geen TV out dus...

suc6

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wist niet dat radeon ook nview gebruikte

heb je bij `overlay kleuren` het `voledig scherm apparaat` ingesteld?

• airbrain
AMD_er schreef op 17 oktober 2002 @ 18:16:
Kan je niet booten van de TV :?

dat kan ik wel nl. met mijn GF2 MX200 dus.. probeer dat eens
sommige films werken ook niet, die willen geen TV out dus...

suc6
Ja dat lukt ook wel.. Eigenlijk doet alles het zoals het zou moeten, alleen bij het film kijken niet.. Clonen werkt prima bij de rest.. En film kijken lukt dus wel bij TV als primair beeldscherm, alleen ik wil monitor als primair en film kijken op monitor en tv tegelijk..

• airbrain
Maiar schreef op 17 oktober 2002 @ 18:18:
Wist niet dat radeon ook nview gebruikte

heb je bij `overlay kleuren` het `voledig scherm apparaat` ingesteld?
Nee, misschien moet ik me duidelijker uitdrukken... Met mijn radeon 8500 thuis, gaat alles perfect, alleen bij hem thuis met zijn gf2mx200 heb ik dus het eerder genoemde probleem..

• Agent-X
  • Niet online
ok..maar dan nog steeds e zelfde vraag

• airbrain
Ja ook dat is in orde

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:18

lonkhuijzen

100% ADH

je moet bij je overlay instellingen aangeven dat ie het secundaire beeldscherm gebruikt

Display properties>settings>advanded>gforce2mx>aanvullende eigenschappen>overlay instellingen>videospiegelinstellingen>secundair beeldscherm....

op de een of andere manier is bij mij alles nederlands dus mocht je de engelse hebben dan moet je ff vertalen:) maar sjees i know what een boel werk om zoiets op te zoeken

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Verwijderd

met mn vorige radeon 8500 kon ik ook 2 devices als primair aansturen... geen probleem dus.
maar met mn nieuwe radeon 9700 kan ik maar 1 device als primair aanwijzen...
dus ik denk dat dit meer op driver/hardware nivo van je videokaart ligt.
aan mn verdere instellingen was dus niets gewijzigd.

• airbrain
Ok thanx Pluk( v.d. pette(n)flat ?) ik ga het bij hem proberen, mocht het dan nog niet lukken, dan kom ik t.z.t wel weer terug met mijn vraag..

• Agent-X
  • Niet online
doh..dat zeg ik net :7

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:18

lonkhuijzen

100% ADH

jah maar probeer bij de instellingen maar eens de overlay te vinden :)

Tis trouwens Pluk van de Pret flat :D

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

installeer anders naast je ati drivers ook het control panel (3027) dan kan je een heleboel extra instellen. ( ik kan niet ff niet voor je kijken want mijn radeon 8500 is defect . ;(

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

Verwijderd

Overlay dus. En dat had je best met de serach ZELF kunnen vinden hoor...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.