Verwijderd
allereerst:
Specs---> we willen natuurlijk wel weten wat voor systeem je hebt, dingen zoals proc. vid.kaart en moederbord zijn cruciaal
Drivers---->heb je al de nieuwste drivers geinstalleerd?
compatibility---->run hem eens in windows 98 compatbility
patches--->nieuwe patch installeren wil ook weleens helpen
ali illegalie----> issie gebrand, of netjes in de winkel gekocht?
Specs---> we willen natuurlijk wel weten wat voor systeem je hebt, dingen zoals proc. vid.kaart en moederbord zijn cruciaal
Drivers---->heb je al de nieuwste drivers geinstalleerd?
compatibility---->run hem eens in windows 98 compatbility
patches--->nieuwe patch installeren wil ook weleens helpen
ali illegalie----> issie gebrand, of netjes in de winkel gekocht?
Nieuwste drivers
P3 500
Geforce v6800
384 sd ram
heb hem al in 98 compatibiliteit geprobeerd helpte ook niet ...
Spel is een kopie maar dat was eerder nooit een probleem ... eerder bedoel ik voor win xp
P3 500
Geforce v6800
384 sd ram
heb hem al in 98 compatibiliteit geprobeerd helpte ook niet ...
Spel is een kopie maar dat was eerder nooit een probleem ... eerder bedoel ik voor win xp
Updaten naar de nieuwste versie helpt bij mij.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Oh nee he. Zoek eens op need for speed xp
Daar vind je de oplossing die ik de afgelopen twee weken al bijna vijf keer heb gepost:
Patchen en (dit is nieuw en hier zocht je naar:) een nieuwe d3da.dll downloaden. Die lost bijna alle grafische problemen op en presteert beter. Je moet hem gewoon in je NFS4 directory zetten en je kunt hem vast wel downloaden op nfscheats.com, needforbetterspeed.com of anders [google=need for speed d3da.dll]
Succes.
Daar vind je de oplossing die ik de afgelopen twee weken al bijna vijf keer heb gepost:
Patchen en (dit is nieuw en hier zocht je naar:) een nieuwe d3da.dll downloaden. Die lost bijna alle grafische problemen op en presteert beter. Je moet hem gewoon in je NFS4 directory zetten en je kunt hem vast wel downloaden op nfscheats.com, needforbetterspeed.com of anders [google=need for speed d3da.dll]
Succes.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1