ik heb dus op mijn windows XP (NTFS) bak een ftp'tje draaien voor intern gebruik en voor een paar vrienden op me adsl. nu heeft iemand deze waarschijnlijk gevonden dmv een massive portscan. hij heeft in de upload mappen verschillende mappen zonder zichtbare namen en daarin een heleboel com1, lpt en aux mappen gemaakt. ik kan deze dus niet deleten en in linux wel.
is er een linux pakket dat ntfs schijven kan lezen en dus ook deleten? of weten jullie een andere manier? een soort bootable dos program die wel ntfs kan? maar geen restricties heeft mbt die beveiligde map namen?
ook zijn het te veel mappen om handmatig te renamen en dan dellen op de flashfxp manier die in een ander topic beschreven staat
bij voorbaat dank, the last thing i want is heel mijn opslag disk formateren
is er een linux pakket dat ntfs schijven kan lezen en dus ook deleten? of weten jullie een andere manier? een soort bootable dos program die wel ntfs kan? maar geen restricties heeft mbt die beveiligde map namen?
ook zijn het te veel mappen om handmatig te renamen en dan dellen op de flashfxp manier die in een ander topic beschreven staat
bij voorbaat dank, the last thing i want is heel mijn opslag disk formateren