Toon posts:

Zijn asus laptops de beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen een aantal merken. Namelijk: Asus L3400s=1725 EUR
Acer aspire = rond 1400 EUR, Promedion D620S =1668 EUR en de Targa laptops die ze bij de lidl over 2 weken in de aanbieding hebben.
Iemand enig idee welke de beste zijn kwa kwaliteit en prijsverhouding?
Goedkoop wordt over het algemeen duurkoop.....

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:33:
Ik zit te twijfelen tussen een aantal merken. Namelijk: Asus L3400s=1725 EUR
Acer aspire = rond 1400 EUR, Promedion D620S =1668 EUR en de Targa laptops die ze bij de lidl over 2 weken in de aanbieding hebben.
Iemand enig idee welke de beste zijn kwa kwaliteit en prijsverhouding?
Goedkoop wordt over het algemeen duurkoop.....
ja, wat versta je onder de beste :?

je moet kijken of bedenken wat jij nodig denkt te hebben, en wat je eraan wilt uitgeven, en heb je ervraring met merken of niet?

ik zou zeker voor een tochiba of asus gaan, omdat ik dar goede ervaringen mee heb

suc6 bij keuze maken

Verwijderd

1 woord: ASUS ;)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
onderbouw je mening ook ff, hier heeft hij niet veel aan |:(

Verwijderd

Het ligt toch bij iedereen anders wat de beste is, dus dat worden verschillende replys 8)

Verwijderd

Ik werk bij Asus in de laptops en de L3S is wel een goed ding om te hebben. Er zitten nog wel wat kinderziektes in maar die zijn simpel op te lossen. Goede prestaties. Ik heb 3dmark2001 gedraaid met een punten aantal van 6450 :) Redelijk toch? Voor een laptop?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je precies met kinderziektes? Ik zie ook dit staan: shared memory up to 64MB bij de videokaart. Is dit een 64 mb videokaart? Of kan je em instellen op welke snelheid je em wilt hebben?

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Bij een laptop vind ik de behuizing ook een heel belangrijk punt, die moet wel stevig zijn en niet al kraken als dat ding uit de doos komt. Als ik jou was zou ik hier ook op letten en niet alleen op wat de harware is (wat natuurlijk ook heel belangrijk is maar toch...)

/me Een echte patomaan

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:34

LopeZ

Too much is never enough

Zoek ff rond en lees reviews :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.