"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Die grafische heb ik hier ook nog liggenVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
Hij is al gelukt heb alleen nog geen nieuwe pics
[...]
Het is een mini-lcd 4x20 en die waren er alleen in groen zwart.
Maar ik heb hier zoiets van 4 lcd's.
Waarvan ik mijn grafische de mooiste vind
[afbeelding]
hijs mooi, maar ik kan er geen fuck mee omdat ik niet zou weten hoe te solderen
Even iets heel anders, Weet iemand of er voor smartie ook een mogelijkheid is om de headlines van Fok weer te geven? net als die van tweakers?
basiep?OliverBB schreef op 19 January 2003 @ 14:01:
maar als ik hem dus omsoldeer dan kan ik het proggie van Bassiep (smartie) gewoon draaien of vereist dat nog meer handelingen?
dat schema moet toch te vinden zijn
weet jij misschien een oplossing om mijn lcd toch nog met smartie aan de praat te krijgen?
OliverBB schreef op 19 January 2003 @ 14:01:
maar als ik hem dus omsoldeer dan kan ik het proggie van Bassiep (smartie) gewoon draaien of vereist dat nog meer handelingen?
toch nog maar een schopje, want ik heb het lcd wel en ik kan er lcd-inf op draaien,....basiep?
weet jij misschien een oplossing om mijn lcd toch nog met smartie aan de praat te krijgen?
maar ik wou graag meer het het lcd kunnen doen (temps etc.) en dat kan met smartie dus wel maar die wil nog steeds niet met deze controller overweg (hd66712 parallel).
iemand die een (andere) oplossing weet?
OliverBB schreef op 10 February 2003 @ 12:53:
[...]
[...]
toch nog maar een schopje, want ik heb het lcd wel en ik kan er lcd-inf op draaien,....
maar ik wou graag meer het het lcd kunnen doen (temps etc.) en dat kan met smartie dus wel maar die wil nog steeds niet met deze controller overweg (hd66712 parallel).
iemand die een (andere) oplossing weet?
Nou zoals ik em nu aan de praat heb moet je em eerst omsolderen, en als je dan smartie wilt gebruiken moet je eerst LCDinf opstarten, dan afsluiten en daarna Smartie opstarten, en dan worden alleen nog regel 2 en 3 verwisseld, maar als je daar rekening mee houd is het best goed te doenOliverBB schreef op 19 januari 2003 @ 14:01:
Moet je alleen nog ff in een oud topic zoeken hoe je em ookalweer moest omsolderen, het was niet zo veel werk iig (het is mij ook gelukt
ik krijg met LCDINF steeds een Range check error
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Draai je een niet engelse windows? Dan geen CPU usage gebruiken (dit is een bug).messi schreef op 26 February 2003 @ 15:47:
ik heb mijn lcd nog steeds niet aan de praat gekregen
ik krijg met LCDINF steeds een Range check error
Nog steeds het probleem? Dan de registry key legen (eehh.. ik weet uit m'n hoofd niet eens meer waar die zit
Dan LCDInf starten, een scherm toevoegen en instellen. Druk op OK (NIET op het kruisje! ja, dit is een bug) en klaar.
En voor de liefhebbers van LCD studio: Als je tegen Yarvieh vaak genoeg roept dat ie een HD66712 driver moet maken word ie zo geirriteerd dat hij er snel 1 gaat maken... Of ik moet zelf die drivers eens voor LCD studio maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Creepy op 26-02-2003 16:29 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hier zit ik als "officiele beta tester" dus al een tijdje op te wachten....;)Creepy schreef op 26 februari 2003 @ 16:27:
[...] Of ik moet zelf die drivers eens voor LCD studio maken.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
thanx.
alleen doet mijn lcd ook bar weinig
ik heb de mini lcd van de inkoopactie omgesoldeerd
en ik heb alle instellingen goed staan (denk ik)
iemand misschien een idee wat het kan zijn?
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
alleen is er nog iemand op het hele internet die een schemaatje heeft voor het omsolderen?
ik vind het zo jammer dat mijn lcd (bijna) werkloos naast m'n pc ligt
in die oude topics doen de plaatjes het niet meer
edit:
de side van willumpie doet het weer, en daar staat een plaatje van zijn omsoldeer succes.
ik ga es wat proberen
voor meer info: http://www.willumpie.nl/
[ Voor 38% gewijzigd door OliverBB op 27-02-2003 21:13 ]
ik heb die 2 draadjes eringesoldeerd en een stukje koperbaan (zie foto tussen 14 en 4) weggekrabt.
lcd inf aan zetten en dan smartie, lcd inf kun je dan weer uitzetten en het werkt perfect!
ik heb geen camera bij de hand dus foto's zijn er (nog) niet
maar nu is hij dus echt klaar,...... eindelijk
het enige waar je op moet letten is dat regel 2 en 3 omgedraaid zijn
[ Voor 38% gewijzigd door OliverBB op 27-02-2003 22:12 ]