Het hecht voor mij veel waarde als ik steunbetuiging krijg van mede tweakers....
Waarom word het dicht gedaan.....
DAMn
Waarom word het dicht gedaan.....
DAMn
Dat heb je nu toch gedaan. En de sluitmessage lijkt me duidelijk genoeg. Zo niet: Durden@tweakers.netIk wil gewoon ff wat van me afpraten..............
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:59:
Zulke dingen zijn altijd triest en ik wens je er veel sterkte mee, maar een draadje vol met "gecondoleerd"-replies van mensen die je amper kent heb je ook weinig aan.
Deze gaat dicht, maar ik wens je wel veel sterkte...
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Supervisor schreef op 17 oktober 2002 @ 17:24:
Dat weet je niet!! Als die persoon er wel wat aan heeft, is het mooi toch. Snap eigenlijk ook niet echt waarom ie dicht is. Sluit dan een onzin topic, maar dit is gewoon een serieus topic.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
Verwijderd
Rataplan schreef op 17 oktober 2002 @ 17:35:
Ik vind dit ook niet helemaal helder:
Mijn kat is overleden
Mijn hond Nero
...zeg maar. D'r zijn recentere topics (voordat iemand over de ouderdom van het tweede topic begint), maar iig vind ik het vreemd dat mensen wel mogen weeklagen dat hun favoriete dier dood is, maar dat op het overlijden van een buurman (die topicstarter nota bene vaak ziet wegens tweakwerkzaamheden) een slotje gaat.
Beter een goede buur dan een verre vriend, tenslotte.
En veel sterkte, Bionica.
Verwijderd
be carefull what you wish for man,Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:51:
ik heb dat topic gelezen....
Het kan een mens steunen in moeilijke tijd...
En wat als het me moeder of vader was geweest????
Wat dan??
Verwijderd
Dat LA-topic? Nou, het beleid is dus zoals HlpDsK al zegt: Verwijderd in "Beleid omtrent condoleance topics" zolang het maar geen dagelijks verschijnsel is. De laatste tijd komen die dingen dus wel vaak voorbij, een van de redenen waarom hij dichtging.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:51:
ik heb dat topic gelezen....
Ik denk dat je in deze meer steun hebt aan familie en aan familie en bekenden van de overledene. Voor hetzelfde geld is het 1 persoon met 250 kloontjes, die 250 keer gecondoleerd post, daar ben je toch niet mee geholpen? Ik kan het ook wel 250 keer hier voor je neer gaan zetten, maar ik snap niet hoe je je daardoor beter kunt gaan voelen.Het kan een mens steunen in moeilijke tijd...
En wat als het me moeder of vader was geweest????
Wat dan??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq