Toon posts:

waarom op slot

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het hecht voor mij veel waarde als ik steunbetuiging krijg van mede tweakers....

Waarom word het dicht gedaan.....

DAMn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Mijn buurman overleden...DAMN

Gaat het dus om. :)
Ik wil gewoon ff wat van me afpraten..............
Dat heb je nu toch gedaan. En de sluitmessage lijkt me duidelijk genoeg. Zo niet: Durden@tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tja....
ga wel naar condoleance .com als jullie er zo moeilijk over doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Begbie
  • Laatst online: 01-01 22:09
gecondoleerd, maar ik vind het wel een beetje terrecht dat hij je draadje dichtzet..

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zet er dan ook een reden bij??

Gevoeloos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rede staat er toch duidelijk bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
de laatste tijd posten veel mensen van dit soort situaties... ik leef met die personen mee maar als iedereen het zelfde zegt helpt dat de persoon niet, en de persoon kent ook niet alle posters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon
  • Nu online
Dat weet je niet!! Als die persoon er wel wat aan heeft, is het mooi toch. Snap eigenlijk ook niet echt waarom ie dicht is. Sluit dan een onzin topic, maar dit is gewoon een serieus topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Got is er ook niet voor bedoeld, staat ook in faq van SG :)
ik leef niet met je mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:59:
Zulke dingen zijn altijd triest en ik wens je er veel sterkte mee, maar een draadje vol met "gecondoleerd"-replies van mensen die je amper kent heb je ook weinig aan.

Deze gaat dicht, maar ik wens je wel veel sterkte...

vindt ik een best nette reden hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:17:
zet er dan ook een reden bij??

Gevoeloos??

De reden staat er dacht ik wel bij :)

Er zijn mensen die er anders tegenaan kijken, zie bijvoorbeeld hier: Beleid omtrent condoleance topics

Ik deel die visie tot op zekere hoogte, zie voornamelijk de reply van Captain Proton.

Supervisor schreef op 17 oktober 2002 @ 17:24:
Dat weet je niet!! Als die persoon er wel wat aan heeft, is het mooi toch. Snap eigenlijk ook niet echt waarom ie dicht is. Sluit dan een onzin topic, maar dit is gewoon een serieus topic.

Het is niet alsof ik een quotum aan slotjes moet halen en daarom die dicht heb gegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik vind dit ook niet helemaal helder:

Mijn kat is overleden
Mijn hond Nero

...zeg maar. D'r zijn recentere topics (voordat iemand over de ouderdom van het tweede topic begint), maar iig vind ik het vreemd dat mensen wel mogen weeklagen dat hun favoriete dier dood is, maar dat op het overlijden van een buurman (die topicstarter nota bene vaak ziet wegens tweakwerkzaamheden) een slotje gaat.

Beter een goede buur dan een verre vriend, tenslotte.

En veel sterkte, Bionica.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx rata plan

En modjes dat zou ik nou ook wel willen weten,,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah, inconsistentie maakt het sluiten van dit topic toch niet fout?
btw heb je dit nu al gelezen, en kan je een beetje meevoelen met wat er staat?

ik vind het zo zeurderig om bij dit soort twijfelachtige topics gelijk te gaan klagen als ze op slot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rataplan schreef op 17 oktober 2002 @ 17:35:
Ik vind dit ook niet helemaal helder:

Mijn kat is overleden
Mijn hond Nero

...zeg maar. D'r zijn recentere topics (voordat iemand over de ouderdom van het tweede topic begint), maar iig vind ik het vreemd dat mensen wel mogen weeklagen dat hun favoriete dier dood is, maar dat op het overlijden van een buurman (die topicstarter nota bene vaak ziet wegens tweakwerkzaamheden) een slotje gaat.

Beter een goede buur dan een verre vriend, tenslotte.

En veel sterkte, Bionica.

Toen was ik nog geen mod ;) Er zijn veel factoren die hierbij een rol spelen en deze dingen bekijk je dan ook per geval.

Maar de discussie wordt zo een beetje omgedraaid. Waarom zou hij open moeten blijven? Wat heb je aan 10 pagina's vol met "gecondoleerd", als je die mensen niet kent, als die mensen jou niet kennen en als die mensen de overledene niet kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euhms, nou wil ik niet flauw zijn.
Maar het beleidstopic dat Durden aanhaalt is van zeer kort geleden. (4 oktober)

De topics die jij aanhaalt van 13 mei dit jaar en 16 november vorig jaar.

Kortom, het kan heel goed zo zijn dat het beleid sindsdien aangepast is, ik weet dat niet ik maak geen beleidjes voor andere fora dan P&W, maar hou daar ajb wel rekening mee.
Naast het feit natuurlijk wat 127.0.0.1 al aanhaalt er wordt (bijna?) nooit expres onderscheid gemaakt tussen de "hij" uit "waarom hij wel en ik niet?" en de "ik", sterker nog er wordt zelfs niet eens echt onderscheid gemaakt, behalve dat jouw topic dan wel opviel en die van hem niet (wat in de meeste gevallen de reden is, bij mijn weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat topic gelezen....

Het kan een mens steunen in moeilijke tijd...

En wat als het me moeder of vader was geweest????

Wat dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:51:

Wat dan??
be carefull what you wish for man,
Zulk soort dingen moet je niet eens noemen!
ik kan me ook niet voorstellen dat je dan baat had gehad bij de steun van onbekenden, dan moet je tijd doorbrengen met de nog overgebleven ouder, maar dit word wel erg hypothetisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:51:
Dat LA-topic? Nou, het beleid is dus zoals HlpDsK al zegt: Verwijderd in "Beleid omtrent condoleance topics" zolang het maar geen dagelijks verschijnsel is. De laatste tijd komen die dingen dus wel vaak voorbij, een van de redenen waarom hij dichtging.
Ik denk dat je in deze meer steun hebt aan familie en aan familie en bekenden van de overledene. Voor hetzelfde geld is het 1 persoon met 250 kloontjes, die 250 keer gecondoleerd post, daar ben je toch niet mee geholpen? Ik kan het ook wel 250 keer hier voor je neer gaan zetten, maar ik snap niet hoe je je daardoor beter kunt gaan voelen.

Wat dan??

Zulke hypothetische situaties ga ik niet uitgebreid op in. Misschien zou ik anders oordelen, misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach ja
ga er dan maar lekker over doorzeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:21

Jaymz

Keep on moving !

Goed. Ik denk dat deze thread ook niet echt helpt :)

Misschien dat je Durden es one on one kunt aanschieten, dat geeft minder gedoe dan een thread @ LA :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.