Toon posts:

Mona forum

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een verzoekje.

Zou het niet beter zijn om een apart mona forum erbij te zetten?

Als je in SG kijkt is de helft over relaties, overlijdingen, psychische problemen, schoolproblemen, werkproblemen, lichamelijke letsels.

Om eerlijk te zijn word het een beetje veel van het goeie.

Ik weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Ik zou wel eens willen weten hoe de modjes erover denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het valt nog best mee.
En dit is ook niet de eerste keer dat dit hier langskomt in LA.
Stuffis Generalis word liefdesproblemen-forum

Er is toen gezegd dat het gewoon zijn vlagen heeft en het opzetten van een relatie etc. forum heeft niet veel nut op een technisch forum imo.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 17-10-2002 17:04 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

JT

VETAK y0

Mjah, er staat idd best veel ja. echt erge problemen moet kunnen, maar de niet-zo-erge mogen van mij ook weg ja.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar trek je de grens?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik persoonlijk bij één vraagteken :+.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het probleem is niet waar de grens getrokken moet worden, dan krijg je een soort van verstoppertje met regels, en uitzonderingen e.d.

uiteindelijk moeten mods per geval bekijken of een topic zin heeft, werkt; simpelweg betekent het dat het ene topic de ene dag gesloten kan worden, de volgende dag open blijft.
géén consequentie in beleid, maar erkennen dat dit ook van de beslissende mod afhangt (en de samenspraak die hij natuurlijk voert alvorens een topic te sluiten)

Topicstarters van gesloten topics moeten wmb eens ophouden telkens weer dit als een belediging op te vatten, dat een door jou geopend topic wordt afgesloten is geen falen van de topicstarter (althans soms wel en soms niet).
Het lijkt me best interessant serieus te kijken of de GC momenteel voldoet, of er behoefte is aan een vergroting (of een versplintering met verschillende toegangscriteria, bv, een X aantal vaste 'thema'-fora waarvan mensen bewust kunnen aangeven bij een beperkt aantal daarvan toegang te hebben, ze geven dan toegang tot andere onderwerpen op.)

het probleem van zowel SG alswel HK is de schier grootte, hierdoor zijn mensen geneigd sneller daar een topic te openen, tevens betekent de stijging van bezoekers ook dat er steds meer is om over te praten, maar waar meer gepraat wordt kan dit tevens ook onduidelijk worden, en vergeet men te luisteren;
het voordeel van een kleiner GC-forum is dat het persoonlijke aspect beter tot zijn recht komt, en de onderlinge binding sterker is.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:04

Predator

Suffers from split brain

GoT is een tech forum.
Er zijn al genoeg non-tech fora en users die voor de non-tech komen ipv voor de tech.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ben het best met de poster eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:31
Predator schreef op 17 oktober 2002 @ 18:11:
GoT is een tech forum.
Er zijn al genoeg non-tech fora en users die voor de non-tech komen ipv voor de tech.

Eens is.
Waarom nog een extra forum openen? Er zijn andere fora op het net die perfect geschikt zijn voor mona-topics (Fok bevoorbeeld). Ik denk niet dat de gemiddelde GoT'er behoefte heeft aan al die mona-problemen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:10

Jaymz

Keep on moving !

Zoals al wel te concluderen valt (en te lezen in de aangehaalde thread)

Een mona fora komt er niet :)

eot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.