ik ben een beetje een linux n00b dus vandaar deze vraag 
Tijdens de installatie van Red Hat 8.0 blijft de installatie bij partition check hangen.
ik krijg dan de volgende tekst te zien waarna die niet meer verder gaat.
partiton check:
hda:
Iemand heeft me eens verteld dat je voor de installatie van linux een deel van de hardeschijf ongepartitioneerd kon laten en dat er tijdens de installatie van linux een linux partitie zou worden gemaakt. Ik heb dus een deel van de ruimte (ongeveer 3GB) op de hdd unallocted gelaten, zodat ie dus zoals me verteld was tijdens de setup een partitie zou maken maar dat wil dus niet helemaal lukken.
ik heb dus geen idee wat ik verkeerd doe.
zou de installatie wel lukken als ik eerst met PM een linux partitie maak?
of moet het op de hierboven genoemde manier ook kunnen?
voor specs van het systeem klik op spcecs (server) in me sig
thx
p.s. in de search stonden wel meer topics over dit probleem maar die boden helaas geen uitkomst
Tijdens de installatie van Red Hat 8.0 blijft de installatie bij partition check hangen.
ik krijg dan de volgende tekst te zien waarna die niet meer verder gaat.
partiton check:
hda:
Iemand heeft me eens verteld dat je voor de installatie van linux een deel van de hardeschijf ongepartitioneerd kon laten en dat er tijdens de installatie van linux een linux partitie zou worden gemaakt. Ik heb dus een deel van de ruimte (ongeveer 3GB) op de hdd unallocted gelaten, zodat ie dus zoals me verteld was tijdens de setup een partitie zou maken maar dat wil dus niet helemaal lukken.
ik heb dus geen idee wat ik verkeerd doe.
zou de installatie wel lukken als ik eerst met PM een linux partitie maak?
of moet het op de hierboven genoemde manier ook kunnen?
voor specs van het systeem klik op spcecs (server) in me sig
thx
p.s. in de search stonden wel meer topics over dit probleem maar die boden helaas geen uitkomst