Ik heb een nieuwe server en het doel is om er RH 8.0 op te zetten
Goed. de server kan helaas niet van cdrom booten, dus moet dat met een floppy gebeuren
gister avond ff gezocht. no problem, floppy gemaakt met rawwrite en booten maar
ok, linux text... ff wat instelingen etc.
dan komt het probleem, hij vraagt waar de bestanden zich bevinden. Ik zeg op de cdrom,
omdat mijn cdrom speler scsi is, en aangesloten zit op een AHA1510 scsi kaart vraagt ie wat voor module ie er voor moet laden.. keuze uit drie:
MegaRAID 418, bla bla bla
Symbios 53cxxx
Symbios/NCR blablal
ik heb ze alle drie geprobeerd maar het helpt zeg maar niet echt..
je kan ze ook van een diskette laden, ik heb half inet doorzocht maar helaas niks gevonden wat me bruikbaar lijkt.
ik heb op de adaptec site gekeken maar ook daar kom ik er niet uit (er is daar btw niks bekend over die kaart)
ook heb ik op google gezocht naar die kaart maar ook niks gevonden..
ook heb ik op de newsgroups gezocht maar ook niet echt iets bruikbaars
ik dacht is er misschien een standaard driver voor ofzo? of heeft iemand er misschien ervaring mee?
wie o wie helpt me ?
Goed. de server kan helaas niet van cdrom booten, dus moet dat met een floppy gebeuren
dan komt het probleem, hij vraagt waar de bestanden zich bevinden. Ik zeg op de cdrom,
omdat mijn cdrom speler scsi is, en aangesloten zit op een AHA1510 scsi kaart vraagt ie wat voor module ie er voor moet laden.. keuze uit drie:
MegaRAID 418, bla bla bla
Symbios 53cxxx
Symbios/NCR blablal
ik heb ze alle drie geprobeerd maar het helpt zeg maar niet echt..
je kan ze ook van een diskette laden, ik heb half inet doorzocht maar helaas niks gevonden wat me bruikbaar lijkt.
ik heb op de adaptec site gekeken maar ook daar kom ik er niet uit (er is daar btw niks bekend over die kaart)
ook heb ik op google gezocht naar die kaart maar ook niks gevonden..
ook heb ik op de newsgroups gezocht maar ook niet echt iets bruikbaars
ik dacht is er misschien een standaard driver voor ofzo? of heeft iemand er misschien ervaring mee?
wie o wie helpt me ?
Audi A8 W12 6.0