Toon posts:

paswoord script login...niet helemaal werkende..

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

ik wilde bij deze ff een script laten zien maar het is maar een stuk script ik zou niet weten hoe ik er nog iets moet aan zetten zodat mensen daar kunnen inloggen dus dat je w8woorden in kan vullen enzo in het script zelf .. wie kan me helpen???
want als je dit script nu bekijkt op je browser zie je wel het inlog scherm maar kan er niet worden ingelogd... !

<BODY>
<FORM NAME="verify" METHOD="post" ACTION="javascript:enter()">
<TABLE BORDER="0" CELLSPACING="0" CELLPADDING="2" BGCOLOR="#60a0b9" STYLE="border:1 solid black">
<TR><TD width="100"><B>Gebruikersnaam</B></TD>
<TD><INPUT TYPE="text" NAME="Gebruikersnaam" VALUE="" size=15 STYLE="width:120;"></TD>
</TR>
<TR><TD><B>Wachtwoord</B></TD>
<TD><INPUT TYPE="Wachtwoord" NAME="pass" VALUE="" size=15 STYLE="width:120;"></TD>
</TR>
<TR><TD><INPUT TYPE="submit" VALUE="Enter" STYLE="width:100;"></TD>
<TD><INPUT TYPE="reset" VALUE="Reset" STYLE="width:120;"></TD>
</TR>
</TABLE>
</FORM>
<P>

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

HTML:
1
<input type="password" name="password" size="15">

is dat was :?

Verwijderd

Dit is alleen maar stukje waarmee je input kan geven zodat deze verzonden word, dus alleen maar een formulier. Als je echt iemand wilt laten inloggen heb je nog een stukje code nodig die hiervoor zorgt, kijk anders een op www.hotscripts.com ofzo

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Uhh... ja...

Gebruik de search, want we gaan hier geen hele scriptrequests voor je uitvoeren.. Dit soort scriptjes zijn in de search en op Google etc in vele verschillende soorten en maten te vinden.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Pelle

🚴‍♂️

Klopt. Tip: FAQ.

Dit topic is gesloten.