Ik heb een logitech cordles kb en muis. Nu vraag ik me af of ik de ontvanger ook kan gebruiken voor een AB voor winamp.
Nee. Dat logitech ding is RF en geen IR.
ik heb zelf wel iets ir achtigs van een muis, werkt via ps2. Kun je die wel gebruiken in samenwerking met een afstandsbediening?
Ik heb zo eens ff gezocht overal, maar kan niets vinden over dat het ook via ps2 kan gaan, weet iemand hier iets meer van?
Ik heb zo eens ff gezocht overal, maar kan niets vinden over dat het ook via ps2 kan gaan, weet iemand hier iets meer van?
Dus niemand kan mij vertellen of het ook via ps2 kan?
ik HAD een ir ontvanger met muis en ik heb elke mogelijk manier geprobeerd en met elke mogelijke afstandbediening (zelfs met pa's sleutels voor de Saab) maar hij deet geen donder...
301SQN
dat is jammer, dan moet ik toch maar weer iets kopen... In ieder geval bedankt..
Verwijderd
ik heb ook eens een muis gehad met ir ontvanger.
als je de ab erop richt dan knrippert de ontvanger wel maar hij doet er verder niks mee.
als je de ab erop richt dan knrippert de ontvanger wel maar hij doet er verder niks mee.
Ja dat had ik dus ook, hij ziet dat ding in windows ook gewoon als muis, nou dacht ik van dat je mischien de drivers wel kon veranderen dat ie die ontvanger anders ging zien.. Maar nog steeds geen succes gehad...
Pagina: 1