Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ontvanger van logitech gebruiken met AB

Pagina: 1
Acties:

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb een logitech cordles kb en muis. Nu vraag ik me af of ik de ontvanger ook kan gebruiken voor een AB voor winamp.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nee. Dat logitech ding is RF en geen IR.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
ik heb zelf wel iets ir achtigs van een muis, werkt via ps2. Kun je die wel gebruiken in samenwerking met een afstandsbediening?

Ik heb zo eens ff gezocht overal, maar kan niets vinden over dat het ook via ps2 kan gaan, weet iemand hier iets meer van?

• QSYS
echt niemand?

• QSYS
Dus niemand kan mij vertellen of het ook via ps2 kan?

Verwijderd

blijkbaar niet dus!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
ik HAD een ir ontvanger met muis en ik heb elke mogelijk manier geprobeerd en met elke mogelijke afstandbediening (zelfs met pa's sleutels voor de Saab) maar hij deet geen donder...

301SQN

• QSYS
dat is jammer, dan moet ik toch maar weer iets kopen... In ieder geval bedankt..

Verwijderd

ik heb ook eens een muis gehad met ir ontvanger.
als je de ab erop richt dan knrippert de ontvanger wel maar hij doet er verder niks mee. :(

• QSYS
Ja dat had ik dus ook, hij ziet dat ding in windows ook gewoon als muis, nou dacht ik van dat je mischien de drivers wel kon veranderen dat ie die ontvanger anders ging zien.. Maar nog steeds geen succes gehad...
Pagina: 1