[WinXP]Suf adresbalk vraagje...

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Okee, ik heb hier een vraagje.
En ik weet het antwoord niet, maar waarschijnlijk is het zo simpel of voor de hand liggend....

Okee de situatie is als volgt:
Ik heb mijn taakbalk '2 dik', zeg maar. Onderin een adresbalk, daarboven gewoon de rest, als normaal.
Nu gebruik ik die adresbalk om makkelijk te navigeren in mijn computer en snel naar sites te gaan.
Als er niets open staat en ik typ een URL in, dan opent-ie braaf Iexplore en dan gaat het goed.

Maar als ik Iexplore als open heb staan en ik typ een URL, dan gaat-ie in het geopende venster naar die URL. Wat soms dus zeer irritant is.

Kan ik ergens iets instellen, dat-ie hoe-dan-ook een nieuw venster opent?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Geen idee, maar ff een andere vraag hoe heb je die adresbalk onderin gekregen dan?

Omelette du fromage!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dxta schreef op 17 oktober 2002 @ 16:04:
Geen idee, maar ff een andere vraag hoe heb je die adresbalk onderin gekregen dan?
Eerst de taakbalk 'unlocken' (rechtermuisknop en iets wegvinken), (evt. daarna '2 dik' maken) en dan rechtermuisknop erop en bij toolbars/werkbalken adresbalk kiezen. Simpel.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Ik ben er ook al naar op zoek geweest, maar kon ook niks vinden.. Daarom open ik altijd eerst een nieuw scherm als ik dat doe.. Maar ik hou me aanbevolen voor oplossingen :)

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

anandus schreef op 17 oktober 2002 @ 16:07:
[...]
Eerst de taakbalk 'unlocken' (rechtermuisknop en iets wegvinken), (evt. daarna '2 dik' maken) en dan rechtermuisknop erop en bij toolbars/werkbalken adresbalk kiezen. Simpel.
Mijn dank is groot _/-\o_
Maar die vraag is dus nog niet opgelost...

Omelette du fromage!

Verwijderd

Hier heb ik het antwoord ;)

Engelse versie:

• ga naar tools -> internet options -> advanced -> browsing

• vink "reuse windows for launching shortcuts" uit

Nederlandse versie:

• ga naar extra -> internet-opties -> geavanceerd -> surfen

• vink "vensters opnieuw gebruiken voor het activeren van snelkoppelingen" uit

Voila 8)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Trancer gaat door voor een tweede autowiel!

Dat is trouwens gister nog behandeld: Hoe een shortcut in nieuw venster te openen.

In SA, waar het thuishoort ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.