Toon posts:

Geluid in Slow-Motion

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat m'n geluid in Slow-Motion draait als in maar een klein beetje CPU activiteit heb :( . Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad :? . Het probleem heb ik met beide geluidskaarten :
1). Hercules DVD Muse 5.1
2). Terratec DMX Xfire 1024

Ik heb de desbetreffende FAQ's al nagekeken, maar alle oplossingen die daar worden aangedragen, verhelpen bij mij het probleem niet. Ook heb ik al naar soortgelijke problemen gekeken en hun oplossingen, maar wederom werken deze niet.

Ik heb het volgende al geprobeerd : VIA Latency patch geinstalleerd (verschillende versies), De geluidskaarg van pci slot verandert, computer opnieuw geinstalleerd zowel Win2000 als WinXP ( beide hetzelfde probleem) De Moederbord fabrikant (ASUS) al geraadpleegt..... Ik weet het niet meer!!! 8)7 8)7 :(

Systeem :

AMD XP2000+
ASUS A7V333
512MB 333
Leadtek GF4 Ti4400
Hercules DVD Muse 5.1 (en een terratec DMX Xfire1024, niet in de kast)
OS = WinXP (en ook Win2000 in een image)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het topic nu alweer kick maar ik ben echt radeloos en krijg ook geen enkele aanwijzing waar het hem in zou kunnen zitten. Ik ben er nu alweer de hele dag mee bezig geweest (winxp opnieuw installeren, nieuwe drivers zoeken,andere kaarten proberen etc etc)

Dus heeft er nog iemand enig idee. Het zal hem toch niet in allebei de kaarten liggen???? of niet?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:16:
Sorry dat ik het topic nu alweer kick maar ik ben echt radeloos en krijg ook geen enkele aanwijzing waar het hem in zou kunnen zitten. Ik ben er nu alweer de hele dag mee bezig geweest (winxp opnieuw installeren, nieuwe drivers zoeken,andere kaarten proberen etc etc)

Dus heeft er nog iemand enig idee. Het zal hem toch niet in allebei de kaarten liggen???? of niet?
Heel vervelend uiteraard, maar dat is geen reden om binnen 24 uur te kicken. Als je kicked dan gooi je de mensen die wel netjes wachten achterop, en dat heet hier 'voorkruipen' en is niet erg gewenst.

Modjes zijn hier ook aardig streng op, dus ik raad je aan hier rekening mee te houden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef toch zelf al aan dat ik het topic zo snel al weer kick, dan hoef ik van jou nog geen reactie weer terug..... alles herhalen kan ik ook wel.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 18:19:
Ik geef toch zelf al aan dat ik het topic zo snel al weer kick, dan hoef ik van jou nog geen reactie weer terug..... alles herhalen kan ik ook wel.
Niet zo brutaal ajb.

Een topic kicken is gewoon een topic kicken. Of het nu belangrijk is of niet maakt niet uit. Dan zou iedereen kunnen bepalen wat wel en niet belangrijk is. En aangeven dat je een topic gaat kicken is geen excuus. Dan zou iedereen die het erbij zegt meteen mogen kicken?

Gewoon aan de regels van het forum houden ajb.

Ik wijs je daar vriendelijk op dus zo'n reactie hoef je dan ook niet te plaatsen.

Ik heb dit overigens wel gemeld, want hier houd ik niet van...

[ Voor 0% gewijzigd door Fairy op 22-10-2002 19:19 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Heb je al geprobeerd met andere programma's af te spelen?
Dit probleem komt nog wel eens voor als je met WMP gaat afspelen.

offtopic:
Zijn weer lekker kinderachtig bezig

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 18:19:
Dus als ik zeg dat ik 160 ga te rijden van tevoren dan mag het ook zonder verdere consequenties ? Dacht het niet. Regel is 24 uur wachten. Hoe kom je er in godsnaam bij dat je het wel mag omdat je het zegt |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57
dicht, wegens geblaat en gezeur (van topicstarter welteverstaan)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.