Ik heb sinds enige tijd het probleem dat m'n geluid in Slow-Motion draait als in maar een klein beetje CPU activiteit heb
. Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad
. Het probleem heb ik met beide geluidskaarten :
1). Hercules DVD Muse 5.1
2). Terratec DMX Xfire 1024
Ik heb de desbetreffende FAQ's al nagekeken, maar alle oplossingen die daar worden aangedragen, verhelpen bij mij het probleem niet. Ook heb ik al naar soortgelijke problemen gekeken en hun oplossingen, maar wederom werken deze niet.
Ik heb het volgende al geprobeerd : VIA Latency patch geinstalleerd (verschillende versies), De geluidskaarg van pci slot verandert, computer opnieuw geinstalleerd zowel Win2000 als WinXP ( beide hetzelfde probleem) De Moederbord fabrikant (ASUS) al geraadpleegt..... Ik weet het niet meer!!!
Systeem :
AMD XP2000+
ASUS A7V333
512MB 333
Leadtek GF4 Ti4400
Hercules DVD Muse 5.1 (en een terratec DMX Xfire1024, niet in de kast)
OS = WinXP (en ook Win2000 in een image)
1). Hercules DVD Muse 5.1
2). Terratec DMX Xfire 1024
Ik heb de desbetreffende FAQ's al nagekeken, maar alle oplossingen die daar worden aangedragen, verhelpen bij mij het probleem niet. Ook heb ik al naar soortgelijke problemen gekeken en hun oplossingen, maar wederom werken deze niet.
Ik heb het volgende al geprobeerd : VIA Latency patch geinstalleerd (verschillende versies), De geluidskaarg van pci slot verandert, computer opnieuw geinstalleerd zowel Win2000 als WinXP ( beide hetzelfde probleem) De Moederbord fabrikant (ASUS) al geraadpleegt..... Ik weet het niet meer!!!
Systeem :
AMD XP2000+
ASUS A7V333
512MB 333
Leadtek GF4 Ti4400
Hercules DVD Muse 5.1 (en een terratec DMX Xfire1024, niet in de kast)
OS = WinXP (en ook Win2000 in een image)