[GBC] Zelda: oracle of seasons - level 4

Pagina: 1
Acties:

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Topicstarter
heb voordat ik dit topic startte effe geutfs-ed maar kon niemand vinden met etzelfde probleem.
Et zit dus zo: ik kom 1 sleuteltje te kort, ik heb de minibaas verslagen, heb de katapult al, en wou fijn de nightmare key gaan halen, he wel verdraait kom ik NOG een sleutelblok tegen.

Ik meen toch dat ik alle sleuteltjes al heb
je krijgt er 1 als je: de fakkels aan steekt, en als je de potten op de goede plek schuift. Verder staat er op mijn kaart nog maar 1 schatkistje en ik ben bijna zeker dat je daar alleen bij kan komen als ik dus dat 1e sleuteltje heb.

Zit ik echt vast? zit er een bug in et spel? of zie ik iets over het hoofd?

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Topicstarter
^^

niet veel mensen die oracle of seasons hebben gespeeld blijkbaar :{

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Misschies moet je het eens in Games & Discussies plaatsen. Ik denk dat je daar heel wat meer "publiek" trekt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 17 oktober 2002 @ 21:21:
Misschies moet je het eens in Games & Discussies plaatsen. Ik denk dat je daar heel wat meer "publiek" trekt.
Mjah maar het hoort hier, en als ik et daar plaats, wordt et hier naartoegekicked

Verwijderd

oo dan maar hier he

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Mjah maar het hoort hier, en als ik et daar plaats, wordt et hier naartoegekicked
Mmm, vreemd, ik dacht dit alleen voor technische problemen was.
oo dan maar hier he
Ja, waar dan anders :? .

Om ook nog even een on-topic reactie teplaatsen, heb je www.gamefaqs.com geprobeerd?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Umm je kan toch gewoon ff een walthrough zoeken :?

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 00:05:
Umm je kan toch gewoon ff een walthrough zoeken :?
had ik al lang gedaan, maar die hadden een andere volgorde aangehouden. Ik denk dat er gewoon een bug in et spel zit. Er was een bepaalde sleutel die ik eigenlijk nog helemaal niet "had mogen vinden" stom natuurlijk van de gamedesigners.
Pagina: 1