[Stronghold] Multi-level production

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zoals het zo mooi op hun site word genoemd.
Als voorbeeld oli dus.
Je moet het eerst uit moerassen(?) halen, dan koken/verwarmen en dan kun je het pas gebruiken.

Heel leuk een veel van zulke games gebruiken zulke systemen dus.
Niks mis mee, alleen Stronghold heeft het nogal onduidelijk.
Er staat bij een gebouw bv niet wat voor "sources" het nodig heeft.
1 ding kon ik zelf bedenken, jaja :P
Tarwe verbouwen, moet naar een molen, dan naar de bakker en water van een well.
Maar verder kom ik echt niet ;(

Heeft iemand misschien een mooi overzichtje hier voor/van ? :)

Verwijderd

noem eens een voorbeeld, misschien wel leuk om mijn geheugen op te frissen :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Brewery, ik heb tarwe ik heb water maar er gebeurt niks :?
Ox Tether, vervoerd alleen steen ofzo :?
Chapel, church, cathedral, veredelde huizen ofzo :?
Tanner, heeft ie huid nodig van de jager ofzo :?

Nog een paar andere dingen:

Als ik een Mangohel of een Balilista(?) op een toren plaats gebeurd er niks.
Nu ben ik er dus achter dat er engineers bij moeten, nu heb ik een paar, maar hoe krijg ik ze zover om dat ding te bedienen :?

En over die good things/bad things, als ik bad things bouw maak ik het volk bang, wat voor zin heeft dat :?
Dan gaan ze toch alleen maar weg :?

Verwijderd

bad things oefenen angs uit op je volk waardoor ze harder gaan werken d8 ik :?

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Arjan pleur dat spel de kast in echt niks aan, heb het zelf gekocht en vond het niet veel aan.
Tis gewoon even nadenken met die spellen.
Ik bouwde meestal, 3 woodcutters, 1 stone ding met 3 ossen erbij en dan 2 bogenmakers want die waren vet goed.

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

M@NIC schreef op 17 oktober 2002 @ 15:37:
Brewery, ik heb tarwe ik heb water maar er gebeurt niks :?
Ox Tether, vervoerd alleen steen ofzo :?
Chapel, church, cathedral, veredelde huizen ofzo :?
Tanner, heeft ie huid nodig van de jager ofzo :?

Nog een paar andere dingen:

Nu ben ik er dus achter dat er engineers bij moeten, nu heb ik een paar, maar hoe krijg ik ze zover om dat ding te bedienen :?

En over die good things/bad things, als ik bad things bouw maak ik het volk bang, wat voor zin heeft dat :?
Dan gaan ze toch alleen maar weg :?
Brewery, ik heb tarwe ik heb water maar er gebeurt niks :? <---- Bouw eens een Herberg.......
Ox Tether, vervoerd alleen steen ofzo :? <----- JA
Chapel, church, cathedral, veredelde huizen ofzo :? <---- JA
Tanner, heeft ie huid nodig van de jager ofzo :? <---- Nee hij heeft koeie nodig die hij kan slachten.

Nu ben ik er dus achter dat er engineers bij moeten, nu heb ik een paar, maar hoe krijg ik ze zover om dat ding te bedienen :? <--- Groepje van 2/3 man selecteren en met je pointer of de Mangohel of Balilsita gaan je krijgt dan een groene pijl te zien klik en zie daar.................

Dan gaan ze toch alleen maar weg :?[/quote] <---- Met good things kan je meer geld (belasting af troggelen van je mensen) Met bad things zorg je er voor dat mensen niet snel gaan zeiken als je boos op je zijn, en je houdt ongehoorzaamheid tegen van je mensen (rellen)

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
bakkiepleur schreef op 18 oktober 2002 @ 14:26:
[...]

Brewery, ik heb tarwe ik heb water maar er gebeurt niks :? <---- Bouw eens een Herberg.......
Ox Tether, vervoerd alleen steen ofzo :? <----- JA
Chapel, church, cathedral, veredelde huizen ofzo :? <---- JA
Tanner, heeft ie huid nodig van de jager ofzo :? <---- Nee hij heeft koeie nodig die hij kan slachten.

Nu ben ik er dus achter dat er engineers bij moeten, nu heb ik een paar, maar hoe krijg ik ze zover om dat ding te bedienen :? <--- Groepje van 2/3 man selecteren en met je pointer of de Mangohel of Balilsita gaan je krijgt dan een groene pijl te zien klik en zie daar.................

Dan gaan ze toch alleen maar weg :? <---- Met good things kan je meer geld (belasting af troggelen van je mensen) Met bad things zorg je er voor dat mensen niet snel gaan zeiken als je boos op je zijn, en je houdt ongehoorzaamheid tegen van je mensen (rellen)
Je hebt geen tarwe nodig, maar HOB ... :9

N.b. Je hebt een in-game help menu waar je alles kan vinden m.b.t. units, gebouwen & hoe burgers reageren op bepaalde activiteiten.

MW | BF1 Stats

Pagina: 1