Toon posts:

Win2k of Win98?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus graag een betere performance op m'n pc, ten eerste om bv bf1942 goed te kenne spele. Nu zit ik met winxp en een boel troep op mijn HD, de snelheid van dit stuk schroot is even snel als stront door een trechter, nu ga ik dus maar es formateren, maar nu twijfel ik dus tussen Win98 en Win2k, zelf ben ik meer thuis met Win98 maar ik heb gehoort dat Win2k beter met RAM omgaat (kheb zelf 256 MB RAM) en stabieler is, maar ik heb ook goeie dingen gehoort over Win98, ik ga het dus vooral gebruiken om te gamen en applicaties te runne (geen zware), dus vooral vrije tijds gebruik, kan iemand me vertellen wat het beste is om te installeren in mijn geval?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:48
Ik zou gaan voor win2k. Win98 gebruikt inderdaad minder goed ram geheugen. En in win2k is het makkelijker netwerk instellingen te maken (voor als je eventueel veel naar een lan-party gaat).

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoi :)

Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.

In de FAQ staat hier een stukje over, en met de search is hier ook veel over te vinden.

Dit topic is gesloten.