Meer uitleg aub...
Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen namelijk
Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen namelijk
Bericht hierboven
Bij welk spel? ik zou zeggen dat het bij Unrael Tournament het "dodgen" is, ofewel, 2x snel achter elkaar naar op naar links(strafen) of naar rechts(strafen) is.
Strafen is dus zijwaarts lopen, dat moet je instellen in je opties, bij andere spellen moet je dus gewoon zijwaarts lopen en dan springen (jumpen) oftwel: "stafejumpen"!
Strafen is dus zijwaarts lopen, dat moet je instellen in je opties, bij andere spellen moet je dus gewoon zijwaarts lopen en dan springen (jumpen) oftwel: "stafejumpen"!
Dit is een techniek om in bijvoorbeeld Quake III heel snel te kunnen springen of om veel verder te springen. Als je springt, strafe dan tegelijkertijd naar bijvoorbeeld rechts, en herhaal het meteen als je neerkomt maar dan naar links. Na een tijdje oefenen (springen met de muis is aan te bevelen, strafe links-rechts natuurlijk met het keyboard) zul je merken dat je onwijs snel een lange gang of zo door kunt komen. Veel suc6 ermee.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Voor de HLers onder ons hier wat demo's van strafe speed en acceljumping. Lees het stukje door en download de demo's. Ik weet zeker dat het dan een stuk duidelijker is 
www.adrenalinegamer.com/cgi-bin/columns/column_list.cgi?CHiNX&961431210
Voor de mensen die niet weten hoe ze demo's af moeten spelen; Zipjes downloaden extracten in de map HalfLife --> Valve daarna een LAN-game starten en het volgende in de console typen; playdemo demonaam.
www.adrenalinegamer.com/cgi-bin/columns/column_list.cgi?CHiNX&961431210
Voor de mensen die niet weten hoe ze demo's af moeten spelen; Zipjes downloaden extracten in de map HalfLife --> Valve daarna een LAN-game starten en het volgende in de console typen; playdemo demonaam.