Chaintech GeForce 4 Ti4200 64 MB Chipset wordt niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
Ik heb een Chaintech GeForce 4 Ti4200 64 MB.

De kaart is netjes geinstalleerd en heeft het een tijdje prima gedaan.

Van de ene op de andere dag kreeg ik alleen nog maar 640x480 resolutie, 16 kleuren. Dit was niet te veranderen. Toen ik de drivers opnieuw wilde installeren, gaf het systeem aan dat er geen NVidea chips waren aangtroffen op het systeem.

Ik heb de kaart er al uitgehaald, schoongeblazen en er opnieuw ingestopt, maar het mocht niet baten, het probleem blijft.

Wat is het probleem?

Specs:
- ECS Elitegroup K7VZA mainbord
- AMD Athlon Thunderbird 1,4 processor
- 512 SD RAM

Verwijderd

Heb je al geprobeert om onder veilige modus de kaart te verwijderen uit je hardwarelijst?

• Dirtbiter
En dan opnieuw te installeren bedoel je? Nee, nog niet geprobeerd. Zal ik eens doen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Draai je windows 98 ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Horen we nog iets van je topicstarter ... :?

Dit klinkt heel vreemd eerlijk gezegd, had je niets gedaan waardoor er iets 'kapot' kan zijn gegaan ... ? Het is zo net iets te onduidelijk ... :)

Kaart testen in een andere machine geeft je controle of je kaart nog goed is, daar zou ik zeker mee beginnen 8) !!!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

denk dat het is opgelost :P

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:05

SnicK_v_r

Zero

lijkt me dar er eits gebeurt is met de agp drivers van het moederbord, waardoor deze neit meer herkend welke video kaart in het systeem zit

maarja daar is moelijk wat over te zeggen als de topic starter geen extra informatie geeft

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

• Dirtbiter
Ja sorry, had even wat andere bezigheden.

Ik draai inderdaad Windows 98.

Ik kan me niet herinneren dat er ook maar iets zo zijn waardoor het zo gekomen zou kunnen zijn.

Ga vandaag of morgen inderdaad de kaart testen in een ander systeem, dat was ik al van plan, maar misschien hadden jullie een oplossing.

Als het aan die AGP op het moederbord ligt, zoals iemand opperder, wat is dan de oplossing? Nieuw mobo?

Nogmaals excuses voor de late reactie.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

www.sis.com.tw moet je dan ff kijken. Ze hebben nieuwe mobo AGP drivers, je kunt het atijd proberen. Maar test eerst de kaart eens ergens anders :) !

De meeste mensen deugen!

• Dirtbiter
Probleem opgelost.
De complete computer opnieuw geinstalleerd, echt alles, en toen deed ie het weer.

Dusse, slotje a.u.b.
Pagina: 1