Onzin waar het hoort...

Pagina: 1
Acties:

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/62129/2

Gaat hij nog naar onzin, of wordt SG het nieuwe onzin paradijs?

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het lijkt op het tweede...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

een soort van GoT intro page maken waar men uit serieuze en onzin-fora kan kiezen?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Misschien een nieuw opblaas/aanslagforum waar o.a. RAF-aanhangers en flitspaalverbranders kunnen discussiëren over welke doelen het wel of niet verdienen te worden opgeblazen. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind het de laatste tijd echt irritant worden.... ik kwam al nooit in onzin forum maar de laatste tijd begin ik ook SG maar te negeren.... Jammer..

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

:? Dan negeer het het toch?

Topics zoals : "Hoe heet dat nummer .... ook alweer" negeer ik ook totaal.

Verwijderd

Zoveel mensen, zoveel wensen. :)

Je kunt niet van de Adjes verwachten dat ze hier een beetje politie gaan lopen spelen. Gewoon draden die je irriteren vermijden. Doe je op straat ook, neem ik aan. ;)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 20:05 schreef MadMax-007 het volgende:

Je kunt niet van de Adjes verwachten dat ze hier een beetje politie gaan lopen spelen. Gewoon draden die je irriteren vermijden. Doe je op straat ook, neem ik aan. ;)[/quote]Tja het is nooit goed, als we van de één een draadje moeten sluiten dan moet ie volgens de andere weer open omdat het weer legaal is. We blijven niet bezig.

Trouwens; stoer icon :D

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 20:05 schreef MadMax-007 het volgende:

Je kunt niet van de Adjes verwachten dat ze hier een beetje politie gaan lopen spelen. Gewoon draden die je irriteren vermijden. Doe je op straat ook, neem ik aan. ;)[/quote]Ja laatst was er kermis op straat.. toen heb ik nog een dikke stroomdraad moeten vermijden! Zo'n ding is best irritant als je erover struikelt! :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 20:07 schreef Tom het volgende:
Tja het is nooit goed, als we van de één een draadje moeten sluiten dan moet ie volgens de andere weer open omdat het weer legaal is. We blijven niet bezig.

Trouwens; stoer icon :D[/quote]Moest ff stangen...trance icoontje komt wel weer terug.

Hyper-ventileer, je snapt wel wat ik bedoel (denk ik) :):)

• Hyp Hyper
:)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien wordt het tijd dat alle Adjes eens hetzelfde reageren op de postings?
Het is echt niet goed als Adje A een posting sluit waarna Adje B hem weer vrolijk opent.
Overleggen jullie nooit face-2-face?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 19:57 schreef Hyp Hyper het volgende:
Misschien een nieuw opblaas/aanslagforum waar o.a. RAF-aanhangers en flitspaalverbranders kunnen discussiëren over welke doelen het wel of niet verdienen te worden opgeblazen. :)[/quote]Hoeft niet, hebben we al >:)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 20:19 schreef pven het volgende:
Misschien wordt het tijd dat alle Adjes eens hetzelfde reageren op de postings?
Het is echt niet goed als Adje A een posting sluit waarna Adje B hem weer vrolijk opent.
Overleggen jullie nooit face-2-face?[/quote]Dat doen we (gedeeltelijk) op zaterdag 11 november...

Verder, die 2 "removed by Admins-iconen" zijn © by * AntonT :)
Pagina: 1