Geen TV mode optie bij beeldinstellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb sinds kort een grafische kaart met tv out, nu heb ik een proggie waarmee je die aan kunt zetten (tvtool) maar die moet ik kopen om het goed te laten werken. Een maat van mij heeft ook een optie bij zijn beeldscherm instellingen zitten om de tv mode aan te zetten (niet zo makkelijk natuurlijk, maar het werkt). Bij mij zit die optie er niet. ikzelf draai XP prof. en mijn maat ME, moet ik wellicht een andere driver installeren? of weet er hier iemand een gratis tooltje?

Mijn rig

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
gewoon de laatste drivers voor je grafische kaart installeren lijkt me voldoende

• marko77
aight, dat try ik ff

Mijn rig

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:09
Mijn kaart/driver laat de 'Display selection' ook pas zien wanneer er een TV is aangesloten op m'n kaart.

Dus als je nog geen kabel tussen je TV en kaart hebt kan dit ook dit probleem veroorzaken.

• marko77
nee, dat is t niet, hij is al aangesloten op mn tv

Mijn rig

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Mjah dit probleem heb ik momenteel ook met mijn MSI ti4200 vtd, via tvtool werkt tv out maar is limited aan 15 minuten speeltijd (tv out werkt dus wel) en in me beeldscherm eigenschappen kan ik tv niet aanvinken (ook niet na 30x refresh van detect displays), heb detonaters 30.xx / 40.72 geprobeert maar geven allemaal hetzelfde verder heb ik win2k draaien, ben erg beieuwd als iemand hier een oplossing voor heeft :)

ik zag twee beren fout parkeren....

• marko77
ik zie tv niet eens staan, maar kheb nog nieuwe drivers nodig

Mijn rig

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• marko77
thanx guys, de drivers van nvidia hebben het gefixed

Mijn rig

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat had je natuurlijk ook wel even voor het openen van een topic kunnen proberen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.