[linux] Webserver opzetten, welke is de beste distro.

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-05 15:33
Ik heb een WinXP machine. Maar ik wil daar geen Apache meer op installeren, omdat mijn hoster ook linux gebruikt. Daarom wil ik een aparte pc in gaan richten waar ik ook linux op heb staan. Maar wat is nu de beste distro voor het opzetten van een Apache webserver met PHP en MySql. Via mijn netwerk wil ik dan op mijn windows machine PHP bestanden kunnen maken en deze testen op de linux machine. Moet ik dan ook Samba hebben?

Waar kan ik die distro heb beste downloaden? Svp link.

Verwijderd

Daar is een apart draadje voor: Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11-2024
Google google aan de wand wie is de best distro van het linux land

--- Error ---

Because Great minds Think alike

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

frankschers schreef op 17 oktober 2002 @ 12:54:
Ik heb een WinXP machine. Maar ik wil daar geen Apache meer op installeren, omdat mijn hoster ook linux gebruikt. Daarom wil ik een aparte pc in gaan richten waar ik ook linux op heb staan. Maar wat is nu de beste distro voor het opzetten van een Apache webserver met PHP en MySql. Via mijn netwerk wil ik dan op mijn windows machine PHP bestanden kunnen maken en deze testen op de linux machine. Moet ik dan ook Samba hebben?

Waar kan ik die distro heb beste downloaden? Svp link.
Afgezien van het het feit dat je beter ff kan zoeken en inderdaad Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2 ff kan bekijken, wil ik nog ff wat zeggen over je Samba verhaal:

Samba kun je gebruiken, niks mis mee, maar je kan er net zo makkelijk gewoon FTP gebruiken.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

http://www.engardelinux.com/ deze maybe ?? helemaal kant en klaar.

Wil je zelf iets leren neem dan een debia, of geen linux maar FreeBSD !!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.