Heb een laptop. Deze werkt op een netwerk met een NT4.0 server met Exchange 5.5. Ook neem ik hem vaak mee naar huis. Wanneer ik dan thuis inbel op de server krijg ik verbinding via RAS krijg ik verbinding en kan ik mijn mail Synchroniseren met Exchange 5.5. Echter zie ik geen netwerkschijven.
Heb me als volgt aangemeld aangemeld. Laptop opstarten, gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Dan zegt hij dat hij geen domein kan vinden, logisch, dan klik ik op annuleren. Wanneer ik dan inbel, zie ik wel Aanmelden op netwerk... maar ik krijg geen loginscript.
Client voor microsoft netwerken staat aan.
Op de server bij gebruikersbeheer voor domeinen is al een loginscript aan de gebruiker bevestigd.
Wanneer ik bij uitvoeren \\server\c typ, krijg ik deze wel te zien.
Waarom zie ik geen loginscript
Heb me als volgt aangemeld aangemeld. Laptop opstarten, gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Dan zegt hij dat hij geen domein kan vinden, logisch, dan klik ik op annuleren. Wanneer ik dan inbel, zie ik wel Aanmelden op netwerk... maar ik krijg geen loginscript.
Client voor microsoft netwerken staat aan.
Op de server bij gebruikersbeheer voor domeinen is al een loginscript aan de gebruiker bevestigd.
Wanneer ik bij uitvoeren \\server\c typ, krijg ik deze wel te zien.
Waarom zie ik geen loginscript