Toon posts:

[Dreamweaver / HTML ]

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,
Ik heb een probleempje dat mijn menu niet goed wil aansluiten aan elkaar.
Dit kunt u zien op: http://www.multimedia-4u.nl/tips_tricks/tips_tricks.php

De html code is als volgt:

color=#ff6600>» </FONT></B><a href="scripts.php">Scripts<br>
</a><B><FONT
color=#ff6600>»</FONT></B> <a href="php.php">PHP</a></p>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>

<?php include("../partners.php"); ?>
</td>
</tr>
</table>
<p> </p>
</body>
</html>

Wat moet ik veranderen om die break tussen die 2 tabbelen in het menu te verwijderen ?

Bedankt alvast.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik geen goede titel heb opgegeven, vergeten.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Sowieso eens je je code eens rustig doorlopen.. Ik zie 4(!) maal een heading tag, een body tag, 4 verschillende stylesheets, etc.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Made4U
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb je HTML code even doorgekeken, maar jij kan het beter helemaal checken, ik zie alles door elkaar staan!!

[ Voor 0% gewijzigd door Made4U op 17-10-2002 12:16 . Reden: en uiteraard weer iets te laat, zoals altijd.. ]

Verwijderd

Je source is een zooitje, er zijn gewoon 2 documenten door elkaar heen gezet, ik zie 2 keer een doctype declaration, 2 body's, etc...
Begin maar gewoon helemaal opnieuw, of schoon eerst je code op. Meestal wordt een regel witruimte gemaakt door een p of een form tag trouwens.

Maar je source is dus een rommeltje, dus voor je nog eens zelf in de HTML gaat roeren, zorg dan dat je weet wat je doet.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Pelle

🚴‍♂️

't is een beetje een bende, die source van je. Lijkt me verstandig dat je eens wat beter met HTML om leert gaan.
Wat minder topics openen en ook anderen eens helpen wil ook wel helpen om serieuze reacties te krijgen.

/edit
Cheatah was me voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.