Toon posts:

[WinXP] kan cd/dvd niet lezen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb pas een nieuwe laptop (vaio) met windows XP en heb een vreemd probleempje. Wanneer ik een cd plaats dan kan ik deze wel gebruiken (bv.autoroute) maar kan de inhoud van de cd niet lezen.... ook als ik een bestanden cd heb kan ik de inhoud niet zien in explorer wel kan ik dan een mapje op de cd kopieren naar desktop en dan gebruiken een beetje omslachtig niet!!

kan ik dit ergens instellen wie heeft dit wel eens meegemaakt.

ps.als ik in explorer op min E:\ (cd/dvd) klik spring mijn cursor naar bv. my documents

wie o wie

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

XP faq < dat misschien ?

Als dat het is, dan is het dus een FAQ vraag, en heb je niet gezocht ook voldoet je topic titel niet aan de Windows operated systems policy, je OS moet tussen haakjes.
[XP] kan cd/dvd niet lezen :-(

denk hier in het vervolf ff aan.

http://www.NUiPhone.nl/

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
OS aan titel toegevoegd

Verwijderd

Topicstarter
u bedoelt??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hij is wel zichtbaar, dus de manier in de FAQ werkt niet denk ik. Wel paste SH007 de topictitel aan, zie Diaboluzzz. Ik haal meteen het smiley even weg uit de titel ;)

Heb je een virusscanner die vreemd doet? Je zegt dat je wel mappen directories kan kopieren; ik begrijp dat dat "via de linkerkant van je verkenner" gaat?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)