Pioneer DVR-A04 2x4all firmware

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Okay, ik denk dat alle bezitters van een DVR-A04 wel weten dat er firmware beschikbaar is om (bijna) alle single-speed DVD-R's te branden op dual-speed. Voor degenen die het niet weten : Breng een bezoek aan forum.firmware-flash.com of de site van DJSmiley, www.djsmiley.com/pioneer.

Let op, flashen gebeurt op eigen verantwoordelijkheid !

Nu heb ik zelf v1.20 2x4all firmware op mijn brander gezet, en ik moet zeggen, dit werkt goed. Maar ik weet dat er ook problemen mee zijn bij andere mensen.

Nu is ook v1.33 uit, en ook een 2x4all versie. Nu is mijn vraag : Zijn er mensen die deze firmware al hebben geflashed, en er ervaringen mee hebben, goed of slecht ? Ik ben zelf van plan om v1.33 vanavond op mijn brander te gaan zetten.

En zijn er ook ervaringen met het verschil in gebrande DVD's met Nero of Prassi PrimoDVD ?

Ik zet dit topic hier neer, omdat je van het firmware-flash forum niet veel wijzer word. Er word daar veel door elkaar gepraat, er is geen enkele vorm van policy, gebrekkig Engels etcetera. Dit praat gewoon makkelijker. Ik hoop dan ook dat het topic niet gesloten word. Het is tenslotte een mooi onderwerp, waar veel over te discussieren valt.

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Ik heb v1.33 erop staan, maar niet die bij djsmiley weg. Ik heb de originele v1.33 die 2x4all is gemaakt. Die van djsmiley is een fake v1.31 2x4all. Als ik jou was zou ik de originele v1.31 2x4all op je brander zetten, dan kun je altijd nog downgraden.
Ik weet dat er in v1.32 problemen zitten met het kopieren van PS2 DVD's, en ik weet niet of die er in 1.33 eruit zij gehaald

Verwijderd

Ik heb v1.90 op mijn A03 gezet, en hij doet het gelukkig nog :)
Ik heb alleen ff geen 1 speed dvdr's.
Maare ik had gewoon UPGDVD.exe uitgevoerd, en de rest ging bijna automatisch, maar waarvoor is UPGDVDx.exe?
Ik heb geen readme :/