Inloggen op Wanadoo Homepage??!

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66118

Topicstarter
Ik probeer nu al een tijdje gebruik te maken van de gratis homepage ruimte die wanadoo mij als lid aanbiedt.. probleem alleen is wel, als ik probeer in te loggen, dat ik wel mijn homempage beschrijving kan aanpassen enzow, maar ik kan dus niet bij een filemanager komen, of in ieder geval in de root van mijn ruimte... heeft iemand hier ervaring mee? of zit ik op de verkeerde plek in te loggen? ik snap het niet meer... hoe kan ik daar nu inloggen?!?! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je dingen wil uploaden naar je homepage ruimte, zal je dit via ftp moeten doen.
Als je niet weet hoe ftp werkt, is www.beginnersweb.nl misschien een beter forum om dat te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66118

Topicstarter
ow.. het is dus niet mogelijk om dit via web te doen... ik ben namelijk op zoek naar gewoon webruimte om hier pic''s te kunnen posten, maar met al die gratis zooi krijg je i.p.v. je pic namelijk een logo van bv. tripod te zien.. ik heb geen ftp tot mijn beschikking ( zit op werk.. is niet toegestaan... en thuis zit dat er ook niet in...) ideeën voor een provider?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Via het web is het bij de meeste providers niet mogelijk om files te uploaden, sterker nog bij mij is er geen 1 bekend.

Er zijn wel heel veel andere services die dat kunnen, http://picserver.utwente.nl (werkt niet, maar iets in die richting) is er 1 van. Als het goed is zijn er nog meer te vinden via de search op got, als je zoekt op endoria dan kom je wel topics tegen over de sluiting ervan en daar staan vast wel alternatieven ervoor in.

Op http://www.lycos.nl/ kan je een account nemen en dan hoorde ik dat je 8 plaatjes tegelijk kan uppen, maar hoe dat werkt precies weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27206

Nou misschien dat dit helpt:

ftp://username@home.wanadoo.nl

vul bij username je Wanadoo username in :)
suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Anoniem: 27206 schreef op 17 oktober 2002 @ 12:53:
Nou misschien dat dit helpt:

ftp://username@home.wanadoo.nl

vul bij username je Wanadoo username in :)
suc6 ;)
Dit zal de topicstarter weinig helpen, aangezien op zijn werk ftp geblokkeerd is.

Daarbij vind ik het heel onhandig om op deze manier dingen te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 18-06 18:15
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.