PC Zone goed bezig de laatste tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Vandaag weer een nieuwe PC Zone ontvangen, en die zat tot mijn verbazing in een blits folietje waarop stond dat PC Zone 5 jaar oud was. Haha, dacht ik, dan zitten er weer wat goodies bij :P En jawel hoor, 4 posters, 2 CD's met demo's (o.a. UT2003) en een volledige game: Echelon. Met name de posters zijn erg :9 Ik had al eerder posters van UT2003, Warcraft, RTCW en Duke Nukem bij het blad gekregen (2x 2 posters) maar nu dus 4 stuks, een picje:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/phreak/pics/4pczposters.jpg

Met name de NFS:HP2 poster is :9
Hulde aan PCZ _/-\o_

Wat vinden jullie nou van de PC Zone?
Ikzelf vind het nog een erg mooi blad, heb ik nog wat te lezen als ik op de wc zit :P

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Tijd lang gekocht, de DVD versie dan. Artikel over hoe levels te maken was wel aardig (vriendje van me broertje schreef die, kreeg er aardig wat poen voor). Omdat hij dat deed, kreeg ie ook wat exemplaren mee zonder cd danwel. Maar meestal wat besproken wordt vind ik niet zo boeiend meer, vaak heb ik het spel al.

Verwijderd

waarom maak je mij jaloers :( :( :( :+ :P mooie HP2 poaster

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:31

Pubbert

random gestoord

Jep, ben er al 4 jaar lid van :) btw, dat gratis spel doet het niet hier :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
beste gameblad ever IMHO,Power Unlimited sux0rd. Pc GAmeplay vind ik ook wel goed.

Maar ik heb hem eigenlijk al lang niet meer gekocht. Al mijn demo's en reviews download ik meestal sinds dat ik adsl heb...

tampert, kriminalpolizei

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
M.I.G. schreef op 17 oktober 2002 @ 11:14:
Tijd lang gekocht, de DVD versie dan. Artikel over hoe levels te maken was wel aardig (vriendje van me broertje schreef die, kreeg er aardig wat poen voor). Omdat hij dat deed, kreeg ie ook wat exemplaren mee zonder cd danwel. Maar meestal wat besproken wordt vind ik niet zo boeiend meer, vaak heb ik het spel al.

Is ook wel zo, maar ze hebben ook een groot aantal previews van games die soms toch wel interessant zijn. Soms heb ik nog niet van de besproken game gehoord en als het dan een aangename verassing is dan lees ik dat graag :)

Groot voordeel vind ik dat je er nu telkens posters bij krijgt.. _/-\o_

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Phreak schreef op 17 oktober 2002 @ 11:10:
Vandaag weer een nieuwe PC Zone ontvangen, en die zat tot mijn verbazing in een blits folietje waarop stond dat PC Zone 5 jaar oud was. Haha, dacht ik, dan zitten er weer wat goodies bij :P En jawel hoor, 4 posters, 2 CD's met demo's (o.a. UT2003) en een volledige game: Echelon. Met name de posters zijn erg :9 Ik had al eerder posters van UT2003, Warcraft, RTCW en Duke Nukem bij het blad gekregen (2x 2 posters) maar nu dus 4 stuks, een picje:

[afbeelding]

Met name de NFS:HP2 poster is :9
Hulde aan PCZ _/-\o_

Wat vinden jullie nou van de PC Zone?
Ikzelf vind het nog een erg mooi blad, heb ik nog wat te lezen als ik op de wc zit :P
Heb net mijn abbo opgezegd, maar ik begin er spijt van te krijgen omdat ze inderdaad gave posters plaatsen en alles nu weer op tijd bij me binnen komt. Helaas heb ik zo vaak moeten bellen dat er iets niet goed ging dat het een beetje irritant werd. Daarom heb ik dus opgezegd. Anders maar een abbo op de naam van de buurman nemen, krijg ik weer een game ook ;)

Verwijderd

ik lees altijd de pc gameplay, maar ik denk dat ik de pc zone ook eens probeer :)
zat ik al over na te denken trouwens

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:05

Maxow

Hidden Sound System

iz wel goed blad, vandaag is ff kopen :+ (geen zin om abbo te worden :P moet alleen stuk fietsen omdat ze bij mij in de buurt geen DVDzone verkopen :( )

• M.I.G.
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Groot voordeel vind ik dat je er nu telkens posters bij krijgt..
Vind het wel zonde dat er dan vouwen inzitten (ik weet niet hoe het zit met de nietjes)..

Verwijderd

ach.. tsja vouwen
en er zitten geen nietjes in..
omdat `t boek zelf geen nietjes heeft :)
de posters zitten er gewoon los in.

Verwijderd

Beetje duur :) ...

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Keertje voor de gein daar naartoe geweest. Clanmember had rgeregeld dat we met RFI in de defrag kwamen. Was wel leuk... lekker geinen. Lekkere rotzooi daar ook trouwens :D

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:05

Maxow

Hidden Sound System

kewl, heb je pics?? kheb da verhaal van jullie wellis gelezen jah :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:13

-ET-

Phone Home

mooi dan ligt hij nu ook bij mij op de mat. heb ik weer wat te lezen. Ik vind het zelf een lekker blad op te lezen

• LordMithril
  • Laatst online: 20-01 18:57
woei kan niet wachten tot ik thuis ben.. dan licht ie denk ik al gelezen in de kamer :P
i wanna go home!!!!

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik had hem gister al op de deurmat liggen. Nog steeds lekker blaadje hoor om ff tussendoor te checken. Leuk dat dat clan dingetje weer terug is, ga strax ff mail sturen :)

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hmm moet maar weer eens naar de plaatselijke buurtsuper.. heb nl. nog steeds geen abo.
Erg strak blad goed vormgegeven en een perfecte inhoud.... Alleen de prijs is een beetje aan de hoge kant maar wat wil je ook voor een maandelijks 175 pagina's tellend superblad waar ook nog eens 2 cd's bij zitten.. En dan hebben we het nog niet over de het feit dat screenshot en artwork zo groot mogelijk worden afgedrukt als je dan naar de PU kijkt dan kunnen die hier nog wat van leren.. :)
Ze mogen van mij alleen nog wel wat meer game development doen.. 'k vind the developer next door alleen niet genoeg :)...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-01 18:58
echelon gratis? dat spel roeleert! alleen koop je voor de prijs van dat blad al 5x dat spel in de budgetbak...

Verwijderd

sharkzor schreef op 17 oktober 2002 @ 13:31:
echelon gratis? dat spel roeleert! alleen koop je voor de prijs van dat blad al 5x dat spel in de budgetbak...
Lijkt me sterk... :P

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

Bluppy2

Hip!

ja, dat blad is idd wel erg duur geworden. Vroeger toen het maar iets van 14 gulden kostte was ik lid.. maar nu is het veel te duur... bovendien is internet er ook nog :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

PCZB is een erg goed blad, ik ben blij dat ik voor dit blad heb gekozen na de PU. Goede inhoud en erg afwisselend qua onderwerpen. Die posters zijn ook erg stoer, ik heb er wel een paar weggegeven aan mn broertje, want mijn kamer hangt al zo vol met die dingen :P
ik heb de posters van UT2k3, Warcraft3, Highland Warriors, Project Nomads en NWO hier hangen. Die van RTCW en NFS vond ik wat minder...

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:23
komt nwo nog uit dan ;) dacht dat het dood was :) (voor de 2e keer)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:15
Mwa, redelijk goed blad.

Veel artikelen zijn te kort, en echt negatief zijn ze ook niet echt (vooral niet bij grotere titels).

Ben wel lid, en was ook aangenaam verrast door de posters. De NFS poster ruled inderdaad!

Verwijderd

PC gameplay + power unlimited ruled :)

pczone vinnik wel aardig, alleen het gaat alleen maar over pc, en dat wil ik liever niet hebben

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

RobbertC schreef op 17 oktober 2002 @ 14:20:
Mwa, redelijk goed blad.

Veel artikelen zijn te kort, en echt negatief zijn ze ook niet echt (vooral niet bij grotere titels).

Ben wel lid, en was ook aangenaam verrast door de posters. De NFS poster ruled inderdaad!
Huh artikels of gamereviews? :?
Want voor gamereviews vind ik dat onzin (hoewel :X )en vergelijk ze maar een met die in de PU... die proppen zoveel mogelijk op 1 pagina en korte review met zo kleine mogelijke plaatjes en dan ook nog de eindbeoordeling dr bij... :O

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:15
DarK_M schreef op 17 oktober 2002 @ 14:34:
[...]

Huh artikels of gamereviews? :?
Want voor gamereviews vind ik dat onzin (hoewel :X )en vergelijk ze maar een met die in de PU... die proppen zoveel mogelijk op 1 pagina en korte review met zo kleine mogelijke plaatjes en dan ook nog de eindbeoordeling dr bij... :O
Game(p)reviews. Natuurlijk is het goed in vergelijking met de PU, maar daar noem je ook wat op zeg ;)

In vergelijking met de PC Gameplay, sommige engelse bladen en internetsites zijn ze inderdaad wat kort.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 19:47
mijn q3f clan wilde eerst ook opgeven voor die clan sectie, alleen na wat rotzooi getrapt te hebben in dat pc zone irc channel hebben we toch maar besloten het niet te doen :X

verder leest dat blad idd lekker, heb er veel thuis liggen hier, nooit een abbo genomen

• M@NIC
  • Laatst online: 18-01 10:46
Neej ik vind het niks, ooit eens 1 gekocht en het was een beetje....droog.
Geef mij maar de PC Gameplay, lees ik met plezier :D

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:11

NoTimeRemains

I know

is er nog een ander goed blad wat alle systemen covert? EN of NL?

This is the Way.

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
PCzonedvd is best goed, tis altijd wel leuk om te lezen welke reply de redactie geeft in "de prullenbak".
Verder zijn de artikelen wel aardig. Maar ze mogen soms idd wat langer. Ik heb trouwens ook nog niks gelezen over homeworld2 in pczone. Terwijl ik het al wel in andere bladen gezien heb. Beetje jammer :)
oja, enne PU is euh "niet zo goed"
;)

Verwijderd

PU rulez wel :)

• -ET-
  • Laatst online: 12:13

-ET-

Phone Home

ik vond tot mijn 14 de de PU wel leuk. Maar daarna vond ik het toch te 'kinderachtig' gereviewd. Alhoewel de brieven van mortal marcel altijd erg lachen waren. Maar dat zegt verder niet veel over de inhoud van het blad.

Verwijderd

stja vind pczone wel goed..... :/ maar denk dat pc gamer dikker en beter is. maar dat is natuurlijk mijn mening. :7

Verwijderd

PU ruled wel, alleen inhoudelijk zijn hun reviews niet altijd helemaal 100% ok, maar de humor maakt een hoop goed :)

zeg maar een soort telegraaf...

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

-ET- schreef op 17 oktober 2002 @ 15:59:
ik vond tot mijn 14 de de PU wel leuk. Maar daarna vond ik het toch te 'kinderachtig' gereviewd. Alhoewel de brieven van mortal marcel altijd erg lachen waren. Maar dat zegt verder niet veel over de inhoud van het blad.
hehe volgens mij hebben de meeste mensen dat :)

Maaruh is dr'nog iemand die dat blad nog leest :? staat die mortal marcel dude er nog wel eens in... die ruleerde nl. wel :)

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:08:
PU ruled wel, alleen inhoudelijk zijn hun reviews niet altijd helemaal 100% ok, maar de humor maakt een hoop goed :)

zeg maar een soort telegraaf...
Dr staan soms wel heel erg belachelijk domme fouten in dr stond bij een review van command en conquer voor de n64 een plaatje van een of ander GDI gebouw met het GDI logo erop stond er doodleuk onder het plaatje "En dit is nou het NOD kasteel" ofzoiets 8)7 beetje lang geleden nl.... Dat is het hetzelfde als die vent die tijdens dat gameprogramma op V8 "Gammo" van 12 oktober in een itempje over de Famicom/NES.... het een 16-bits spelcomputer noemt :+

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
geen beter blad dan PCzone!!! w8 altijd ff met een game downen tot een recentie in PCZONE om te kijken wat ze er van zeggen... meestal als zij zeggen dat het ruk is klopt het meestal wel

Metal to the bone

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:18

daaf258

For Aiur

DarK_M schreef op 17 oktober 2002 @ 16:19:
[...]

Dr staan soms wel heel erg belachelijk domme fouten in dr stond bij een review van command en conquer voor de n64 een plaatje van een of ander GDI gebouw met het GDI logo erop stond er doodleuk onder het plaatje "En dit is nou het NOD kasteel" ofzoiets 8)7 beetje lang geleden nl.... Dat is het hetzelfde als die vent die tijdens dat gameprogramma op V8 "Gammo" van 12 oktober in een itempje over de Famicom/NES.... het een 16-bits spelcomputer noemt :+
Foutje maakt iedereen wel eens. Zo stond er bij een review, in de pcgameplay, van Heroes of Might and Magic 3 een paar plaatjes van HOMM2.

Maar over pc-zone. Dat blad heb ik wel eens gekocht maar ik vond de reviews niet echt goed. Te kort. En zeker bij de grote titels weinig vernieuwends of opmerkelijks. Geef mij pcgameplay maar.

- specs - audioscrobbler -

• kamerplant
  • Niet online
Ik kreeg een tijdje geleden een PCzone van ItSnows. :)
Dat spul wat op de DVD/CDroms staat is te downloaden van internet, dus een beetje overbodig, alhoewel een archief bijhouden van die dingen wel geinig kan zijn.. maarja, wat moet je ermee? :?

Inhoudelijk staat er veel in, maar na hem een tijdje gelezen te hebben werd ik het een beetje beu, het is zo saai allemaal. Dat soort reviews staan ook gewoon op site's als gamespot.nl, dus waarom zou ik d'r een blad van gaan kopen? :?

Ikzelf heb dan meer de voorkeur aan PU, misschien wel kinderachtig oid, maar wel veel humor wat het lezen leuk maakt :)

🌞🍃

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
MaxOW schreef op 17 oktober 2002 @ 12:29:
kewl, heb je pics?? kheb da verhaal van jullie wellis gelezen jah :)
Geen pics helaas. Ik heb wel het artikel:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/rkooten/PCZone1_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/rkooten/PCZone2_t.jpg

En ja, we hebben ons helemaal te barsten gedronken aan de energy drinks ;D

Verwijderd

Jep, ben er al 2 jaar lid van btw, dat gratis spel doet het niet hier

• Icingdeath
  • Laatst online: 08-01 21:43
Je moet zeker abonee zijn om al die goodies te krijgen dus niet als de pczone los koopt dat je goodies krijgt?

Verwijderd

Ik heb die 4 posters ook met m`n pc zone gekregen (ben ook abo) maar geen intresse in de posters....
De snelste die mailt, krijgt een poster gratis ;) 1 poster per persoon !!

[edit]
Mail naar ezomer@home.nl

Verwijderd

JelleStoel schreef op 17 oktober 2002 @ 22:35:
Je moet zeker abonee zijn om al die goodies te krijgen dus niet als de pczone los koopt dat je goodies krijgt?
de posters en die gratis game zitten gewoon bij het blad, ook uit de winkel.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Maar dan moet je hem wel in de winkel kunnen krijgen :( 'k was dus vanmiddag in de Konmar en daar hadden ze hem niet een kwam door slechte levering ofzoiets

Verwijderd

bolleh schreef op 17 oktober 2002 @ 14:47:
mijn q3f clan wilde eerst ook opgeven voor die clan sectie, alleen na wat rotzooi getrapt te hebben in dat pc zone irc channel hebben we toch maar besloten het niet te doen :X

verder leest dat blad idd lekker, heb er veel thuis liggen hier, nooit een abbo genomen
Ik vond em juist niet lekker lezen, veel te eentonig en de bladzijdes zijn gewoon helemaal wit.

PCGP is imho echt het beste blad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:36:
Ik heb die 4 posters ook met m`n pc zone gekregen (ben ook abo) maar geen intresse in de posters....

[edit]
Mail naar ezomer@home.nl
Doe mij! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:36:

[edit]
Mail naar ezomer@home.nl
hey ik wil wel graag wel die NWO poster :) .. ik heb je al een mail gestuurd :)

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 21:47
Hot pursuit 2 en NWO zijn weg... na het weekend bespreek ik alles want ik ga over paar minuutjes weg, en dan moet ik got missen voor het weekend ;)

[edit] oops, verkeerde account !!! ik ben het wel, ThaQuick ;)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

OK, ik ben weer ingelogd onder eigen naam, zie bovenstaand ;)

Verwijderd

ik heb m nog steeds niet binnen?

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik koop em atijd :D

Verwijderd

de pcgameplay begint de laatste tijd een beetje in te zakken vind ik, en die demo cd's zijn vrij bagger. Een van de laatste versies claimen ze eerst dat je voor BF1942 de nieuwste ATi drivers nodig hebt; zetten ze dan niet even op de cd of zo. Daar kan ik me wel aan ergeren. vErder zijn ze met UT2003 veel veel veel veel veel te laat en ook de review van Warcraft 3 was schaamteloos kort en overbodig laat laat laat laat; ookal is dat in verband met hun vakantie nummer. Flexibel moeten ze daar zijn! Ook geven ze nooit info over testopstellingen en tweakinstellingen bij benches - deden ze een tweetal jaar geleden wel - in zekere mate dan nog.
PC zone heeft de beste cd's zonder twijfel. Maar d' r zitten nog al wat fouten in; een brandfout op de MOHAA sp demo en een PIII266 bij een review van april 2002 heeft ook nog nooit bestaan.. bovendien loopt de schrijfstijl in dit blad altijd kris kras door elkaar zodat ik het een beetje minder vind. Hardware en alles wat niet 100% met spellen te maken heeft is wel in de puntjes geregeld bij dit blad...

Bij Scholters Wristers (groningen) was de PC gameplay deze maand uitverkocht dus we weten waar we in het noorden fan van zijn he :D.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik lees ook bijna altijd de Zone, ik koop hem omdat ik anders alle goede gamez mis :) Het hardware stukje vind ik eigenlijk vrij slecht (lees: n00b niveau) maar verder is het een erg leuk blad. En krijg ik al die shit (game, 2extra posters) ook als ik hem in de winkel koop (hij ligt hier nl nog geen eens in de winkel) ik heb nl geen abo ;(

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik ben er aan het begin van dit jaar ook lid van geworden. :) Eigenlijk wilde ik me al eerder op geven, maar ik zat te wachten totdat er eindelijk een gratis spel bij zat die me leuk leek. Dus toen Dungeon Siege als cadeau kwam, heb ik me meteen aangemeld. Geen seconde spijt van gehad.

Ook wel leuk trouwens dat je tot het einde van dit jaar de Computer!Totaal er bij krijgt en ook nog eens automatisch lid wordt van de HCC, waardoor je ook gratis de HCC-dagen binnen komt. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Geef mij die poster van NWO!!!! :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:22:
PC gameplay + power unlimited ruled :)

pczone vinnik wel aardig, alleen het gaat alleen maar over pc, en dat wil ik liever niet hebben
gek he!! het blad heet ook niet voor niks pc zone 8)7

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Blade_V schreef op 20 oktober 2002 @ 17:03:
Geef mij die poster van NWO!!!! :P
die is al weg ;)
Pagina: 1