Toon posts:

[WinXP] Programma's zijn maar een keer op te starten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb voor een kennis office 2000 geinstalleerd onder Windows XP.
Nu treedt er echter een heel vervelend probleem op.
Wanneer de pc opnieuw opgestart wordt kan ik eenmalig een office applicatie starten die het doet.

Wanneer ik deze applicatie dan afsluiten en hierna een willekeurige office applicatie kies, dan start deze het beginlogo plus beginscherm op alvorens weer weg te gaan (zichzelf af te sluiten).

Wat kan het oorzaak van dit probleem zijn?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zijn de service packs en patches geinstalleerd?

Check even in de task manager of het proces blijft hangen - en kill het als dat zo is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
nee proces blijft niet hangen ..... hij kapt ermee
laat het scherm van nieuw document zien met de werkbalken en vliegt er dan uit

service packs zijn niet geinstalleerd ... betreft het hier sp's voor office of winXP?

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft het met bijna alle applicaties hoor ik net

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 13:56:
hij heeft het met bijna alle applicaties hoor ik net

Dan wordt het tijd om wat meer te controleren :P

Doe eens een virusscan (ook online). En zijn dan dus alle windows updates geinstalleerd - dus niet alleen de service packs maar ook losse patches.

Ik verplaats je vraag nog niet naar Windows Operated Systems omdat ik een virus vermoedt, maar doe alvast wel een kleine titelfix :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
nee het is "helaas" geen virus, met de nieuwste update van nav 2002 vind die nix

ik heb een restore patch van hp (daar is de pc van) teruggezet en daarna office 2000 pro geinstalleerd
Bij de restore patch wordt wel works en words los geinstalleerd, maar geen excel, access en powerpoint ...

dus ik denk dat het "helaas" geen virus is.

Het probleem is net nog dat hij na een tijdje ook zelf het venster sluit :-(

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Na een schone install is het dus nog zo? Of heb je eerst weer Office geinstalleerd voordat je het deed; probeer het dan dus eerst zonder Office, dan weet je waar het aan ligt. En doe toch ook een online virusscan, kan geen kwaad in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
oke thanx

het betrof een schone installatie (waarna ik office heb geinstalleerd)
maakt het uit of je excel en access vanuit het office pakket installeerd of gewoon "stand alone". Word2000 staat namelijk, evenals Works, al geinstalleerd via de fabriekssetup

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen user gedefinieerd tijdens de fabrieksinstallatie, zou dit de oorzaak kunnen zijn?

Verwijderd

Topicstarter
kan dit topic misschien naar wos ???

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 09:48:
kan dit topic misschien naar wos ???

Done. Vraag dat voortaan even in Schop een Modje, nu lijkt het alsof je je post twee keer omhoog hebt geschopt binnen 24 uur, en dat is niet zo lief ;)

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor dit schopje maar dat zal ik in vervolg doen
en ik ben soms ook niet lief ;-)
Mod-break:

AUB niet je topic omhoog schoppen binnen 24uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done waarom niet.
Als je nog 1 keer deze regel overtreedt(je bent er notabene al op gewezen) dan gaat je topic onheroepelijk dicht.

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 18-10-2002 13:22 ]

Pagina: 1