Toon posts:

PCI naar USB, dus ook PCI naar Ps/2?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt kaartjes kopen die je in je PCI slot moet proppen , en die dan 2 USB aansluitingen bieden.. Heb je deze ook voor PCI naar PS/2 ?

Dus dat je een PCI kaartje krijgt, die je in een PCI slot moet doen, en dat je dan een ps/2 aansluiting hebt voor je muis/toetsenbord ofzow?

Barracuda

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nog nooit gezien, maar waarom wil je het hebben neem dan gewoon zo'n PCI usb kaartje

Verwijderd

Neen, je zult dan toch een nieuw mobo moeten kopen of overgaan op USB; ik weet niet wat je ermee wilt.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05

Flexx

This side up

idd, bij nieuwe mobo's zitten meestal zo'n PCI naar 2x USB ding.

Verwijderd

Topicstarter
ow zo.. kun je met een USB muis dan ook refreshrate regelen enzo? ik wordt helemaal leip van die trage refresh van m'n seriele muis in spellen :( :(

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:50
Bij USB muizen is de refresh 125Hz, PS/2 is standaard 60Hz.
Die 125Hz is meer dan zat, het is volgens mij ook niet mogelijk die hoger te zetten bij USB.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
125 refreshrate.. daar droom ik van (serieel is geloof ik 35 ofzo)

dan draaien games wel een stuk beter natuurlijk... is maybe wel een optie

zo'n kaartje kost 2 tientjes geloof ik

morgen ff bestellen!

bedankt!

barracuda

Verwijderd

Topicstarter
Zijn USB Muizen duur?? of kosten die hetzelfde.. en lopen die muizen dan allemaal op 125HZ? of moet je daar een speciale voor hebben ofzo?

Barracuda
Pagina: 1