Toon posts:

[XP] USB wil niet goed instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem, ik heb in de search niet een oplossing kunnen vinden btw :)
Ik heb sinds kort windows xp geinstaleerd en mijn usb wordt niet goed geinstaleerd want nadat hij de usb poorten gedetecteerd heeft. geeft XP de foutmelding ' the data is invalid '

De volgende dingen heb ik al geprobeerd

- nieuwste via 4 in 1 driver
- 2 usb fixes die ook niet werkten
- nieuwe BIOS versie

Mobo: jeyway v266b (kt266a)

wie weet hiervoor de oplossing? :|

Verwijderd

Wanneer geeft hij die foutmelding ' the data is invalid'? Meteen na het installeren of bij een poging om een USB apparaat aan te spreken?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 08:47
Ik denk dat er een bug in je xp zit of dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de instalatie want die usb poorten moet ie gewoon met zijn eigen drivers instaleren doet ie dat niet is er meestal iets niet helemaal lekker met je instalatie ook gezein de dingen die jij gedaan hebt nu

Verwijderd

Topicstarter
hij detecteerd hem......
dan wil hij de juiste driver dr bij zoeken.....als je het nou automatisch of handmatig doe hij blijft dan als je het stuurprogramma wilt instaleren die foutmelding geven, ik zal eens inderdaad de orginele MB cd er bij halen, misschien werkt dat ....

Verwijderd

wat als je een andere usb apparaat probeert?

Verwijderd

Topicstarter
nee, de hele usb werkt niet, muis camera etc. hij wil zeg maar die ' usb roothub ' oid niet instaleren..... maar ik weet wel de oplossing....weg met xp en back good old win2k :) maar wel verrot :(
Pagina: 1