Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] een Blue Orb gemod (wel geinig)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vond het standaard coolertje dat ik erop had gezet een beetje "kaal" zeg maar. Toen maar een Blue Orb op mijn slot1 CPU gemonteerd, maar de fan maakt wat lawaai. Toen de fan eraf geschroefd en het blauwe metaal wat aangepast zodat mn nieuwe coolertje (van 2cm hoog) erin paste. De "look" van mn CPU ziet er nu wel geinig uit :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/garooze/blue%20orb.jpg

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:12
Dus je hebt de koelribben van een Blue Orb gebruikt om je fan in te zetten :?

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Ziet er wel dreft uit. Misschien kun je nog een fan bovenop die andere fan zetten! :+

Pwnd

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Dus nu heb je een mega koel blok. zoals ik kan zien. :)
Ziet er grappig uit

Verwijderd

Hoe koelt ie? Beter dan voorheen?

Verwijderd

Topicstarter
Rave17 schreef op 17 oktober 2002 @ 10:28:
Dus je hebt de koelribben van een Blue Orb gebruikt om je fan in te zetten :?
Yes.... :P

Gaat alleen maar om de "looks" hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 10:33:
Hoe koelt ie? Beter dan voorheen?
't Is een P2-300@337Mhz. Of ik er nou een koeler of niet opzet, maakt niet veel uit denk ik. Fan loopt op 7v, dus erg stil en blaast lekker en zacht windje naar mn CPU (die ook goed draait zonder cooler :) )

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
uhm maar houdt die blueorb niet te veel lucht tegen dan ? koelt ie nu wel goed ? omdat de lucht nu niet echt over de koel ribbel van je andere koeler gaat...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Topicstarter
Deacon schreef op 17 oktober 2002 @ 10:36:
uhm maar houdt die blueorb niet te veel lucht tegen dan ? koelt ie nu wel goed ? omdat de lucht nu niet echt over de koel ribbel van je andere koeler gaat...
Zeg nou zelf......denk je dat dat veel uitmaakt voor een P2-300 ? Eventueel dremel of boor ik de hele onderkant van die BlueOrb er wel uit, dan gaat de lucht alsnog naar de CPU toe :)
Pagina: 1