Bier, Whiskey en Metal!!
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
haten jullie mij zo ergOscar the Grouch schreef op 17 oktober 2002 @ 10:27:
Ik denk dat het expres gedaan is speciaal om jou dwars te zitten
Bier, Whiskey en Metal!!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ik zat vaker naar een MySQL error te kijken dan naar een leuke topic
ik hoop ook dat t nu is opgelost..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
----------------------------
ik zie die zelfde MySql errors ook al sinds gisteravond.
hoe kan dat dan? meeste tijd kom ik er ook niet op. dacht dat het aan mijn pc lag
wees blij dat het is opgelost
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 10:34:
dacht dat het aan mijn pc lag
Uhm, lijkt me sterk, of niet dan?
D2k schreef op 17 oktober 2002 @ 10:35:
aan iedereen die eraan heeft gewerkt
Juist, 1000% eens
Ehm... en gisteravondKees schreef op 17 oktober 2002 @ 10:30:
[knip]Het is heel vervelend voor jou, maar die mysql errors zijn onzin (als in: zo vaak zie je ze niet, alleen vanmorgen heb je ze kunnen zien, van ~4uur tot 10:30 toen ik sliep), dat is pas sinds 1 á 2 dagen zo en dat is hopelijk nu opgelost.
ech welD2k schreef op 17 oktober 2002 @ 10:35:
<h1>ZEIKFILTERS</h1>
hulde
C:\>_
Verwijderd
gaat niet om zeiken. maar vroeg me af wat er mis was (mijn pc dacht ik)D2k schreef op 17 oktober 2002 @ 10:35:
<h1>ZEIKFILTERS</h1>
natuurlijk is het geweldig dat er mensen zijn die zich zo inzetten om een site als deze goed draaiende te houden ik doe het ze niet na.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
dat heb je nu net gedaan??Kees schreef op 17 oktober 2002 @ 10:47:
okay, en nu nog weer even hih memory support meegebakken, zodat hij meer dan 990M aan geheugen ziet en niet de hele tijd op z'n disk hoeft te swappen
ik zat namelijk net weer een paar minuten naar MySQL errors te kijken
Bier, Whiskey en Metal!!
me 2...ik wilde hier posten "hopelijk is het nu weer goed", maar niet dusLord_Mithril schreef op 17 oktober 2002 @ 10:50:
[...]
dat heb je nu net gedaan??
ik zat namelijk net weer een paar minuten naar MySQL errors te kijken
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
zeik is niet zo??McMiGHtY schreef op 17 oktober 2002 @ 10:51:
Zeik is niet zo!
ik kon gister avond nauwelijk op GoT komen.. daarnet net nog steeds nauwelijks..
dan ga ik toch ff na vragen wtf er gebeurd..
Bier, Whiskey en Metal!!
Lord_Mithril schreef op 17 oktober 2002 @ 10:59:
[...]
zeik is niet zo??
ik kon gister avond nauwelijk op GoT komen.. daarnet net nog steeds nauwelijks..
je hebt vragen en vragen......
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Lord_Mithril schreef op 17 oktober 2002 @ 10:59:
Mjah, je startpost komt anders niet zo heel positief over.. (niet als in gewoon maar even informeren!)
ok maar ik stel mijn vraag (de eerste post dus) toch gewoon netjes?
ok ik werd er een beetje gek van dat elke keer als ik wilde posten got weer ff plat lag..
sue me
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Hmm, dat is nog maar te zien wheheD2k schreef op 17 oktober 2002 @ 10:35:
<h1>ZEIKFILTERS</h1>
Als je op de frontpage van T.net had gelezen dan had je het gewetenLord_Mithril schreef op 17 oktober 2002 @ 10:59:
[...]
zeik is niet zo??
Verwijderd
heb vandaag nog alleen maar MYSQL errors gezien.
dis de eerste keer dat ik topics enzo zie. (dus maar meteen even naar LA gegaan om te zien wat het probleem was)
Tis geen kwestie van zeiken...die lui van t.net werken hardstikke hard voor 0,- om t.net en GoT bereikbaar te houden...alleen vind ik het jammer dat GoT zo matig bereikbaar isMcMiGHtY schreef op 17 oktober 2002 @ 10:51:
Zeik is niet zo!
omg.. ik wordt emotioneel.. WAT ben ik blij!!!!!!!!!!!! jajajajja!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh finallyyy!!!!!!!!!!!!!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
ik zit hier op mijn stage op single isdn.
maar een pagina laden duurt nog niet eens een seconde
Verwijderd
-- censuur --
zeikerds! zelf wel eens een serverpark ondehouden?
Verwijderd
Toch klein beetje dan: decrypt, je hebt wel gelijk, maar een vraag is imho best gerechtvaardigd, niet iedereen leest de frontpage en sommige users zijn gewoon geinteresseerd waar die errors vandaan komen... Zo'n vraag is toch geen aanval op wie dan ook? 't is gewoon informatief... Dat moet kunnen, voor (o.a.) dat soort dingen lijkt LA me een goede plek...
Professioneel Hyves-weigeraar
Kees schreef op 17 oktober 2002 @ 10:47:
okay, en nu nog weer even hih memory support meegebakken, zodat hij meer dan 990M aan geheugen ziet en niet de hele tijd op z'n disk hoeft te swappen
Ja maar dat geeft juist zo'n leuk geluid
Kees schreef op 17 oktober 2002 @ 10:30:
(door menselijke behoeften als slaap)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
of gewoon #1'sVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:15:
misschien is het leuk om op de error pages leuke plaatjes te zetten en een muziekje... of misschien een spelletje om zo de tijd door te komen tijdens het wachten
Vergeet niet dat het er voor de kijkers op locatie ook erg leuk uit ziet!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
mja.. dat bedoel ik, niks aan toe te voegen.Wouter Tinus schreef op 17 oktober 2002 @ 14:54:
beelzebubu: vragen mag, maar op uitspraken als "waar zijn we nou helemaal mee bezig" en "kunnen jullie nou niet eens je eigen servers goed tweaken" vergezeld meten
smilies zit niemand te wachten, en zeker kees niet die tot 4:00 's nachts heeft zitten doorwerken.
*agree* wees blij dat er überhaubt een GoT is waar je gratis en voor niks kan postenD2k schreef op 17 oktober 2002 @ 10:35:
<h1>ZEIKFILTERS</h1>