[OGR] Team Shiva gaat op in SL-DPC

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Prutser_IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06-2021
Team Shiva doet al een tijd mee met DPC (project OGR en vroeger RC5). Ze hebben een tijdje binnen de top 100 van DPC gestaan bij OGR, helaas is dit nu voorbij.

Omdat hun doel hiermee gehaald is, hebben ze besloten om hun account te retiren. Omdat hun leden leiding zijn bij de scouting hebben ze (voor ons gelukkig) gekozen voor ScoutLink-DPC.

ScoutLink-DPC bedankt team Shiva voor de 300.000 nodes, en voor de clients die nu op onze account flushen..

Namens SL-DPC,
Prutser

42

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

lol

Ligt het aan mij of heeft ScoutLink-DPC een beetje een magere output bij OGR? ik zie meestal iets tussen de 20 en 40 terwijl jullie bij rc5 een mega output hadden

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Het zal wel (weer) aan mij liggen maar is het nodig om daar een extra topic over te maken? Je zal het wel goed bedoelen, maar wanneer die rakkers bij eccp een topic openen zodra iemand de boel retired zijn we nog verder van huis.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NG schreef op 17 oktober 2002 @ 11:20:
Het zal wel (weer) aan mij liggen maar is het nodig om daar een extra topic over te maken? Je zal het wel goed bedoelen, maar wanneer die rakkers bij eccp een topic openen zodra iemand de boel retired zijn we nog verder van huis.
:)

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Guilty :p

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 23:01

Omega_Shiva

Word tijd voor vakantie

Inderdaad ons teampje heeft het maximale gehaald wat er te halen valt een top 100 binnen OGR en ook RC5-64. We zijn blij dat we bij een Team als SL DPC mogen meedoen. :) Hier zullen we een bescheiden aandeeltje in kunnen hebben ;)

Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Oude koe ophalen... ?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 23:05
Oude koe dan maar terug de sloot in...

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.