Toon posts:

TTDLX Vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net als velen een hardcore verslaafde in Transport Tycoon! :)

Ik ben maar eens zelf een landschapje gaan produceren, althans dat probeerde ik. Ik kan op een of andere manier geen "oil wells" of "Gold mines bouwen". Hij blijft maar zeggen "Can't build a *** here.."

Iemand enig idee?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Oil Wells kan je niet meteen bouwen. Dat kan pas na een xx aantal jaren. Goldmines zou ik niet weten :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kun je andere industrie wel bouwen? Als dat niet kan zit je gewoon aan je maximum :)

Verwijderd

met landschap produceren bedoel je denk ik met de editor? Dan ligt het eraan welk land je hebt gekozen....je kon geloof ik maar met 2 types land oil wells bouwen.

Es kijk eens of je wel een oil platform in het water neer kan zetten.....

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik bedoelde dus met de editor en ik heb verder nog helemaal geen fabriekjes alleen een landschap, met steden. Ik wou de fabrieken als laatst doen

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Oil Wells zou je gewoon moeten kunnen bouwen, Oil Rigs 'groeien' vanzelf. Het is wel afhankelijk van het landschap wat je bouwt. Ik gebruik zelf de editor nooit omdat je snel geneigd ben het jezelf makkelijk te maken, maar ik neem aan dat de Oil Well niet in de lijst van Industries komt te staan als je bezig bent met een landschap die het niet ondersteunt !

Kun je ook geen Oil Well bouwen als het het eerste is wat je bouwt ?

TTD heerst !

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Oil rigs kan je ook bouwen naar mijn weten.. in de editor dan...

Raar is dat ik wel gewoon oil wells kan bouwen.....
misschien ligt het aan de versie.....en ik heb geloof ik ook nog een unofficial patch erop staan, misschien dat het daar aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, ik heb de nieuwste patch gedownload zoals (waarschijnlijk) iedereen. Ik gebruik trouwens dat snowland, maar ook bij de anderen doet hij het niet...

Verwijderd

ik ga nu ttdlx er weer opnieuw opzetten, dan zal ik eens kijken of mij het wel lukt...

Verwijderd

Ik kan hem met versie 1.0 gewoon bouwen :?

Wat tips die ik op internet vond:
plaats de industrie zoveel mogelijk op gras.......
industrie kan alleen op rechte stukken geplaats worden.....

en wat je ook kan proberen is eerst een raffinaderij te bouwen en dan pas je oil wells te plaatsen
Pagina: 1