3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Floris en Marcel ook
Nu ook zonder stropdas
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
De uptime van GoT is al net zo hoog als het kabinet

VROEM VROEM VROEM!

DANCE IT BABY!
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
WhoopDIdoooooo, party![b][message=15591308,noline]T. van Beek schreef op 17 oktober 2002 @ DANCE IT BABY!
* Tomsworld Zzzz zullen jullie nu ook wel gaan doen
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Oh jah? ??? ik zie alleen dit staan
Ik wil weten wat het precieze probleem wasApollo is wederom om onduidelijke redenen onderuit gegaan en wil niet meer tot leven komen.
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
van Tweakers.net Plan #174
Voortaan misschien zelf kijken?16-10 Apollo is wederom om onduidelijke redenen onderuit gegaan en wil niet meer tot leven komen.
Gelegenheidsmonteurs Floris en Marcel zijn inmiddels in Telecity aanwezig en hebben Apollo voorzien van een nieuw Tyan Tiger moederbord. Dit heeft Apollo echter nog niet volledig kunnen reanimeren. Het forum blijft dus nog even onbereikbaar.
Van de gelegenheid wordt meteen gebruik gemaakt om webserver Argus te voorzien van twee nieuwe AMD Athlon MP 1900+ processors, ter vervanging van de oude MP 1200 exemplaren. Een defect aan één van deze processors was waarschijnlijk verantwoordelijk voor de instabiliteit van Argus.
http://flickr.com/photos/itommy/
Good work!
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
Aha.T. van Beek schreef op 17 oktober 2002 @ 02:29:
[...]
van Tweakers.net Plan #174
[...]
Voortaan misschien zelf kijken?
Nouja nu weet iedereen het, de vraag zou toch wel voorbij komen.
Hmm, morgen weer vroeg op.
Dus alvast trusten allemaal
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd

/me wilde wat belangrijks posten en moest een avond wachten
Hulde trouwens!
Ik had net een bug op de FP ontdekt en wou die gaan posten

Het heeft ff geduurd maar hij staat er
Nu ook zonder stropdas
anandus schreef op 17 oktober 2002 @ 02:18:
Wat werd er voor de webcam weggegooid, dan?
Een MP1900+ Boxed (alleen het doosje hoor)
Bericht hierboven
DoRRoN schreef op 17 oktober 2002 @ 02:19:
En wat was nu het preciese probleem ???
Apollo ging plat en kwam niet meer op.
Bleef hangen in LILO.
Toen hebben we de Epox plank met 2xMP2000+ vervangen voor een Tyan Tiger MP met 2x1900+. Het geheugen is uitgebreid van 3,5 naar 4GB.
Vervolgens zijn we dik 2 uur bezig geweest om de machine weer aan de praat te krijgen...
IDE0 wilde niet, IDE1 wel, maar dan kom je in een kernelpanic (hij snapt het niet)
Opstarten van CD wilde niet met onze CDROM drive, dus eentje geleend: laatje wil niet open. Server ergens vandaan getrokken, CDROM er uit, opstarten.
De bootdisk mocht niet verloren, dus moest er een 2e disk gebruikt worden, verse install er op...
Wilde niet, IP's deden raar, eth0 werkte niet mee etc. etc.
Uiteindelijk ben ik nu net 10min thuis ofzo en was ik omstreeks 22:00 vertrokken.
Eén werkende machine erbij en één semi-werkende machine die nu echt niet meer werkt omdat er geen disk in zit (en geen geheugen, niet genoeg NIC's etc.)
*zucht* Ik ben moe, ga slapen
truste all!
/nick FloriZzZz
Bericht hierboven
En bedankt voor de uitleg
Nu ook zonder stropdas
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Lilo zei je? Is gewoon een kwestie van wat parameters aanpassen bij het opstartenFloris schreef op 17 oktober 2002 @ 02:59:
[...]
IDE0 wilde niet, IDE1 wel, maar dan kom je in een kernelpanic (hij snapt het niet)
Maar goed, mooi werk geleverd
Dan ga je de volgende keer ook mee!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 03:17:
[nohtml]
[...]
Lilo zei je? Is gewoon een kwestie van wat parameters aanpassen bij het opstarten
Maar goed, mooi werk geleverd![]()

🌞🍃
Had ie dus gewoon ff moeten vragen @ GoTVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 03:17:
[nohtml]
[...]
Lilo zei je? Is gewoon een kwestie van wat parameters aanpassen bij het opstarten
Maar goed, mooi werk geleverd![]()

Nice job btw
maar niet gaan kijken want dat trekt alle bandbreedte weg
Heb me suf aangepast en geprobeerd met diverse modi, cdboots enz. Ik denk dat er iets serious is met ide0 (/dev/hda|b).Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 03:17:
[nohtml]
[...]
Anyway vergeet de hulde aan Kees en Arjen niet, zij hebben mysqld nog ff aangeslingerd!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Daar worden ze DIK voor betaald!
Kijk maar naar al het bier, whiskey en Hulde! die hen deel is.
En zulk goed werk was het nou ook weer niet, heeft me een partij tijd gekost voordat de boel weer draaide.
En wat heb ik in die tijd kunnen doen?
Juist ja, niets!
Naar een schermpje staren met een error er op
Gotcha!!

Goed werk jongens!!
En nu maar even op jullie welverdiende lauweren rusten.
Dit gaat me status kosten
Hebben wij (mijn werk) daar niet electro kasten geleverd
Oja... hulde, bij de weg...
White Dust schreef op 18 oktober 2002 @ 13:01:
Hmmzz... Telecity... Telecity...
Hebben wij (mijn werk) daar niet electro kasten geleverd
Oja... hulde, bij de weg...
Als in: qua schakelkasten of qua cabinetten?
Dank trouwens
Bericht hierboven
Nou, dan is dat vast ook het bedrijf geweest dat een tijdje terug te verkeerde schakelaar omzetteFloris schreef op 19 oktober 2002 @ 02:08:
[...]
Dank trouwens

Schakelkasten... als ze ergens uit het noorden des lands komen zijn wij (waarschijnlijkFloris schreef op 19 oktober 2002 @ 02:08:
[...]
Dank trouwens
éhrm, sorry, ik trouw nog niet
White Dust schreef op 19 oktober 2002 @ 23:07:
[...]
Schakelkasten... als ze ergens uit het noorden des lands komen zijn wij (waarschijnlijk) verantwoordelijk...
éhrm, sorry, ik trouw nog niet...
Trouwen? Nee dank je
Die kasten schijnen nogal aan de prijs te zijn trouwens, die lui bij TepelCity vragen absurd veel geld voor zo'n ruimte en claimen dat dat is omdat die schakelkasten zo duur zijn. (Geloof er niks van, zo overdreven ingewikkeld zijn die dingen niet)
Bericht hierboven
Het is wel waar dat die kasten aan de "prijzige" kant zijn... we hebben nu een kast in de werkplaats staan die zoiezo een paar ton zal kosten... maar er zal ook een flinke stroom door dat kastje gaan lopen (rond de 1000A, veronderstel ik... wij zijn één van de weinigen in NL die tot 1600A mogen bouwenFloris schreef op 20 oktober 2002 @ 01:24:
[...]
Trouwen? Nee dank je
Die kasten schijnen nogal aan de prijs te zijn trouwens, die lui bij TepelCity vragen absurd veel geld voor zo'n ruimte en claimen dat dat is omdat die schakelkasten zo duur zijn. (Geloof er niks van, zo overdreven ingewikkeld zijn die dingen niet)