Toon posts:

[7110 ] ontvangst valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De ontvangst van mijn 7110 valt onregelmatig geheel weg. Is dit een bekend probleem en weet iemand een oplosing? Volgens één of ander reparatiecenter zou de antenne opnieuw vast gesoldeerd moeten worden maar ik heb het toestel open gehad en de antenne zit niet gesoldeerd maar geklemd. Valt ook niks opnieuw te solderen dus. Iemand een tip??

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Veel voorkomend probleem. Oplossing? --> laten repareren. Laat m even terugsturen naar Nokia of zo. Als je er geen garantie op hebt kan dit alleen wel een erg dure grap worden

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Meerdere nokia's hebben dit probleem... mijn erg oude 3210 had dat ook 2 jaar geleden... naar een Nokia Service Center gaan en daar naar n oplossing zoeken... Met mn 7110 heb ik dat probleem gelukkig niet gehad maar het schiet natuurlijk niet op...

Misschien kan je de antenne eraf draaien en goed schoon maken? zit misschien wel veel stof in?

Verwijderd

Topicstarter
Geen garantie meer dus zocht ik een wat goedkopere oplossing....

Verwijderd

antenne eraf draaien en goed schoon maken? zit misschien wel veel stof in?

maak m ook van binnen eens stofvrij...

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem, wat is er tegen te doen? ik wacht met smart op een eventuele oplossing

Verwijderd

???

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28
Heb ik ook met mijn 8210 sinds een maand, gelukkig heb ik nog een maand garantie. volgens de servicepoint in adam moest ik em gewoon inleveren en laten repareren, maar of t een bekend probleem was wou die me niet zeggen :(.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1