Als je een handleiding hebt...RT*M..anders kan je ook een handleiding dowloaden van de Asus site in pdf formaat!!!
reserveringshouder Tesla Model 3
je moet eerst een bootdisk maken met aflash erbij op.
daarna booten in msdos,
aflash starten,
oude bios saven,
nieuwe bios laden.....
je kunt het beter met de handleiding erbij doen ja.
daarna booten in msdos,
aflash starten,
oude bios saven,
nieuwe bios laden.....
je kunt het beter met de handleiding erbij doen ja.
Jullie hebben gelijk, ik moet niet zo lui zijn...
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 20:41 schreef VincentB het volgende:
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?[/quote]Nee, alleen upgraden als dit nodig is. B.V. bij een nieuwe processor
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?[/quote]Nee, alleen upgraden als dit nodig is. B.V. bij een nieuwe processor
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 20:41 schreef VincentB het volgende:
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?[/quote]Ja het beste is om up te graden, zodat je altijd up-to-date bent.
Het moet natuurlijk niet, maar het is wel zo leuk
(dus je moet je niets aantrekken van wat Asus adviseert)
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?[/quote]Ja het beste is om up te graden, zodat je altijd up-to-date bent.
Het moet natuurlijk niet, maar het is wel zo leuk
(dus je moet je niets aantrekken van wat Asus adviseert)
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?[/quote]WEl upgraden als je het logo tijdens je startup wil veranderen. Heb ik ook gedaan
Raden jullie het trouwens aan om te upgraden als ik geen problemen heb met de huidige versie?[/quote]WEl upgraden als je het logo tijdens je startup wil veranderen. Heb ik ook gedaan
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Bios is weer helemaal up-to-date! Dank allemaal.
Verwijderd
BIOS flashen kan ook al vanuit Windows bij mijn CUSL2 . Asus LiveUpdate kan dan gewoon in Windows flashen en ik heb dat inmiddels al 2x gedaan .
Pagina: 1