Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

I-Mode (GPRS) via Base in België vanaf heden!

Pagina: 1
Acties:

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Vandaag is imode gelanceerd in belgië.
http://www.webtoday.be/nieuws/internet/

Het is allemaal spot goedkoop, zoals gewend van Base. Want voor 6 euro per maand mag je 20mb lekker surfen. Dat is echt drie keer niks !
'
Maar nou vroeg ik me af of je ook via je gprs telefoon+laptop kunt internetten ? Want het is een GPRS data bundel zeggen ze.

Ik heb al gebeld met Base, maar daar konden ze me dat niet vertellen |:(
2x geprobeerd maar dat wisten ze niet, kon ik beter even in de shop vragen. Ik naar de shop....euuh...geen idee meneer, belt u eens met klantenservice :Z

Daarom dus hier, iemand die weet of het mogelijk is ? Of weet iemand hoe dat in nederland gaat ? Kan je via je imode abbo ook gewoon gprs internet gebruiken ?

Thanks

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Volgens mij kan de NEC moeilijk in contact gebracht worden met een PDA of notebook. Zit je dan met je 20MB. Ach dat i-mode.. Interactie en communicatie zijn de killerapps, dat is inmiddels wel gebleken. Instant messaging, SMS en ik schat in, geheel de huidige verwachtingen van "analysten" in, dat MMS het ook gaat worden. En ik dacht dat i-mode aanbieders dat niet gingen ondersteunen, omdat het i-mode in de weg zou kunnen staan..

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia