Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Of door mijn hdd cooling de casetemp omhoog en de cpu temp omlaag is gegaan?
*beeeeep*
omdat er maar een 250 WattESteg schreef op 16 oktober 2002 @ 20:57:
Waarom heb je überhaupt die side-panel fan niet meer aangesloten..?
*beeeeep*
Waarom probeer je niet even de verschillende casefans uit:
HD + sub-voeding
HD + Side-panel
Side-panel + sub-voeding
Zo kun je tenminste kijken of het verschil maakt, en zo ja, wat de gunstigste combinatie is tot je de nieuwe voeding hebt...
Verwijderd
dus denk niet dat het aan je voeding ligt ..
ps. ja ik weet zeker dat ik een 200watt heb
misschien heb je last van overdruk. Als je nl 3 fans intake hebt en niks outtake dan kan de warme lucht nergens heen, dus draai es een fan om...
Heb de temp sensor op mijn mobo gevonden, fan erop gemikt en wat gebeurt er: MB temp daalt dramatisch (op die plek dan).
Eigenlijk heb je dus weinig aan je mobo temp...
Use the Search Luke...
Verwijderd
(en voor onderin als intake?)
tuurlijk hebbik dat, zo dom ben ik nou ook weer nietVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:16:
je hebt die fan achterin onder je voeding toch wel als outtake staan?
* MewBie checked t nog ff voor de zekerheid
*beeeeep*
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 08:26:
dat gelul over dat wattage begin ik een beetje zat te worden ; k zit hier met een 200watt voeding, 2hdds, duron1ghz,gf2.dragonorbcooler, 4(totaal) extra coolers,cdrom-floppy-netwekrkaart, alles op een msi k7t turbo nou niks geen vast lopen, gewoon rete stabiel ... ook als ik hem ga overclocken ...
hey gozert, een duron trekt niet veel en de rest klinkt ook niet als energie vreters. daarnaast is het helemaal geen garantie dat waar het bij jou perfect werkt het bij MewBie ook goed zou moeten werken. ten 2e is het niet wattage maar VERMOGEN, voor als we toch aan zeiken zijn
waarschijnlijk blazen die HDD fans de warme lucht van de HDD's precies naar je temp sensor op je mobo. ik zou er niet zo van wakker liggen. een mobo is groot en een sensor zegt niets over het gehele bord.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
mijn enermax 430 watt gaat anders onder tussen wel bij mij onder uit op de 5 volt en vcore kunnen het niet meer aan als ik ga oc lang is ie rete stabiel geweest na mijn laaste cpu en geheugen upgread gaat ie anders wel onder uitVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 08:26:
dat gelul over dat wattage begin ik een beetje zat te worden ; k zit hier met een 200watt voeding, 2hdds, duron1ghz,gf2.dragonorbcooler, 4(totaal) extra coolers,cdrom-floppy-netwekrkaart, alles op een msi k7t turbo nou niks geen vast lopen, gewoon rete stabiel ... ook als ik hem ga overclocken ...
word het toch tijd voor een 550 watt
en als je denkt dat je voeding zo goed is zet hem eens in mijn pc gaan we kijken hoe lang het duurt voor er rook uit komt
ontopic
je lucht stroming is veranderd en voor al de lucht eerst langs je hd en opgewamt word
niks om je druk over te maken juist niet je hd is lekker gekoeld
ermm lees..Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:21:
mhh geneste quotes werken niet jmmrDoor MewBie - Thursday 17 October 2002 20:51
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Play schreef op 17 oktober 2002 @ 19:16:
--------------------------------------------------------------------------------
/quote
tuurlijk hebbik dat, zo dom ben ik nou ook weer niet
* MewBie checked t nog ff voor de zekerheid
die qtec voeding is stil maar er wordt een hele hoop lucht verplaatst doordat het een dual fan is, en hij nog mooi goudkleurig ook
*beeeeep*
Verwijderd
remco1234 schreef op 17 oktober 2002 @ 22:21:
Je vergat (en voor onderin als intake?)Play schreef op 17 oktober 2002 @ 19:16:
Verwijderd
denk dat het er gewoon aan ligt wat voor kwaliteit voeding je hebt, heb immers geen problemen