reserveringshouder Tesla Model 3
Ik denk dat er pas timing problemen komen als je meer dan 2 dimms op cas 2 wilt zetten, m.a.w. nee.
Echter weet ik niet zeker of het met hoge fsb's ook goed gaat. I.i.g. wel op 133.
Echter weet ik niet zeker of het met hoge fsb's ook goed gaat. I.i.g. wel op 133.
loading...
Mwoah.. als bijde repen echt de zelfde snelheid aankunnen zal er niet veel kans zijn op problemen. ik heb zelf 2 Siemens 128mb dimmetjes 100Mhz 2-2-2 +ECC
de 1 haalt 160Mhz 222 en de andere 150Mhz 222... dus daarom heb ik de 2e eruit gehaald. Want wat krijg je dan; minder performance met meer geheugen!, en das niet wat je wilt dus dan gooi je em eruit. Ik heb zelf genoeg aan die 128mb-gruwelijk-speed-geheugen met 660mb/s in sysoft-sandra.
Hoeveelheid boeit niet, performance wel! Veel letten daar niet op.
In jouw geval zal 150Mhz bus dus altijd goed gaan, of 155Mhz goed gaat weet ik niet, hangt van je geheugen af. Wel duur trouwens dat 150Mhz geheugen, ben blij dat ik dat niet hoef te kopen!
de 1 haalt 160Mhz 222 en de andere 150Mhz 222... dus daarom heb ik de 2e eruit gehaald. Want wat krijg je dan; minder performance met meer geheugen!, en das niet wat je wilt dus dan gooi je em eruit. Ik heb zelf genoeg aan die 128mb-gruwelijk-speed-geheugen met 660mb/s in sysoft-sandra.
In jouw geval zal 150Mhz bus dus altijd goed gaan, of 155Mhz goed gaat weet ik niet, hangt van je geheugen af. Wel duur trouwens dat 150Mhz geheugen, ben blij dat ik dat niet hoef te kopen!
ja..t'is zeker duur..en dan komt de grap. Ik heb het net een week of twee in huis en wat denk je...gooien die gasten van de oc-shop ineens het geheugen een volle 100 piek omlaag!!! Zal je altijd zien!!!
Maar het reepje zit er wel leuk uit!!
Maar het reepje zit er wel leuk uit!!
Mjah het uiterlijk veranderd niet heh als de prijs zakt 
maagoed, ziet dat er dan anders uit als anders?
maagoed, ziet dat er dan anders uit als anders?
er zit een mooie donkere coating op het geheugen en da's wel mooi!
Maar ik heb het moduletje puur voor de performance gekocht en het draait goed op CAS 2(2-3-2) op 158MHz!!!!!
Maar ik heb het moduletje puur voor de performance gekocht en het draait goed op CAS 2(2-3-2) op 158MHz!!!!!
Pagina: 1