Toon posts:

Waar Compaq te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu voor mijn baas aan het zoeken voor een Compaq pc.
Hij heeft een offerte gehad van Restart computers voor de volgende pc.

Compaq D310DT met Celeron 1.8 Ghz processor en 256 MB geheugen.
40 GB harde schijf en voor geinstalleerd de engelstalige versie van Windows XP Pro voor € 695 (exc. BTW).

Samen met een 17" monitor kost het €1059 incl BTW.

Weet iemand een site of bedrijf waarmee ik deze prijs kan vergelijken en of het een goede keus zal zijn zo'n pc te kopen?

Er wordt in iedergeval een Compaq gekocht... maar welke :P

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
loop eens een paar winkels binnen dixons/dynabyte/vobis daar hebben ze ze vast wel

nu moet ik dit toch ff zegge, Waarom Compaq ?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:46
Compaq? Omdat het als zakelijke pc een heel goed systeem is. Erg stabiel en heel betrouwbaar spul. Goeie hardware etc. Ik werk op mijn werk ook op een Compaq DeskPro P3-800, en ik moet zeggen dat het de beste werk pc is die ik ooit heb mogen gebruiken.

Maar Compaq wordt bijna alleen via online winkels verkocht. Kijk eens bij www.buyitdirect.nl ofzo.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50
1. Restart = duur, en vaak overjarige shit.

2. Kijk eens bij diverse online toko's als beat-it enzvoorts....

3. waarom idd compaq??

Worden het zakelijke bakkies? Dan is het leuk, icm servicecontract. Ook leuke hardware, en goeie software erbij.

Voor thuisPC is het k.u.t, veel softwareshit, restore cd's, geen normale windows, kut met uitbreiden (soms). Voor minder bouw je zelf meer :) Ook vaak VGA onboard, en dat wil je ook niet echt. Software voor de thuis-compaqs (dus niet de zakelijke lijn) is veel te veel Packard Bell nivo: onzin bij het leven

Verwijderd

compaq is inderdaad lekker makkelijk in een bedrijfsomgeving en over het algemeen zijn de pc's prima! echter die pIII 800 (EXD)waar jij het over hebt is toch niet zo best, is jouw schijf nog niet gecrashed? Koop geen compaq presario dat is echt goedkope troep (prijs is wel goed natuurlijk) probeer eens www.duvak.nl of www.tci.nl zijn beide bedrijven die ik ken en die compaq's zakelijk leveren net als restart, verkoop via de site doen ze niet maar de adressen zijn wel op de site te vinden. De deskpro's van tegenwoordig heten nu EVO en komen (net als alles van compaq inmiddels) van HP (ook goede pc's) net als Dell maar die worden niet via bedrijven verkocht maar alleen via internet. En IBM maar die wil je helemaal niet betalen

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
En tja celeron? Ik ben er niet zo kapot van. In een kantooromgeving prefereer ik toch Compaq Deskpro's of Dell Optiplexen. Dat zijn nu echt nette (en ZEER stabiele) kantoormachines.

Overigens heb wel bij die Compaq Deskpro's geregeld HD's zien kapot gaan dat heb ik bij Dell minder meegemaakt.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

prijzen vergelijken kan je bij elke willekeurige online shop, dus dat moet niet zo moeilijk zijn. Als je maar 1 systeem zoekt dan kan je dat ook het beste via internet bestellen, dan krijg je waarschijnlijk een scherpere prijs als bij restart.. Kijk eens in de pricewatch op T.net zou ik zeggen.

De Deskpro is meer als een jaar geleden opgevolgd door de Evo serie overigens...

• tiguan
  • Laatst online: 12:46
Ik heb een Western Digital schijf er in zitten die het nog steeds prima doet. Beestje is al 2 jaar oud ofzo.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Kijk eens bij zero-six of inmac.
Voor kantooromgeving zijn die DeskPro's gewoon prima. Vooral doordat je altijd nog aan spare-parts kan komen, door gewoon het nummer op te zoeken in een compaq-boekje of te bellen oid.
Je kan van elk willekeurig app. eenvoudig vinden welke hardware er _exact_ inzit. Dat is toch wel erg prettig als je hw wil gaan swappen IMHO. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Zoeken naar vestigingen die compaq verkopen: http://www.compaq.nl/zoek/partnerlocator
Of online bedrijven die compaq verkopen: http://www.compaq.nl/verkooppunten/online/compaqonline.asp

Of bel ze: 0800 2667272 :)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Staphorst-electronics is officieel Compaq dealer, daar haalden wij (als bedrijf) ook altijd de spullen van Compaq, maar ze zijn niet erg goedkoop voor de particulier. Als bedrijf weet ik niet of het duur/goedkoop is, want daar ga ik niet over :)

Dividend for Starters

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:39
Compaq is wel redelijk, maar blijf alsjeblieft uit de buurt van de Prutsario. Prutsario is zoals de naam al zegt gewoon pruts, komt ongeveer overeen met een Packard Bell Club PC of een HP Brio (ook al van dat prutsspul).
Waar ik vooral veel op tegen heb met deze bakken is die onbetrouwbare en ontiegelijk slome harddisks die ze vaak inbouwen (Quantum Fireball lct10/lct20 anyone?). Of destijds met de Prutsario 5722: Savage4, heb er zelf een, en als Compaq ook maar even had nagedacht, of iemand zoals mij in dienst had, was er zeker niet een hele serie met een S3 Savage4 ingekomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 20:25:
Ik ben nu voor mijn baas aan het zoeken voor een Compaq pc.
Hij heeft een offerte gehad van Restart computers voor de volgende pc.

Compaq D310DT met Celeron 1.8 Ghz processor en 256 MB geheugen.
40 GB harde schijf en voor geinstalleerd de engelstalige versie van Windows XP Pro voor € 695 (exc. BTW).

Samen met een 17" monitor kost het €1059 incl BTW.

Weet iemand een site of bedrijf waarmee ik deze prijs kan vergelijken en of het een goede keus zal zijn zo'n pc te kopen?

Er wordt in iedergeval een Compaq gekocht... maar welke :P
Compaq is toch tegenwoordig HP?!
Dus een echte Compaq (nieuw) kopen zit er niet meer in!

Verder zijn er genoeg tweedehands zaken die compaq spul proberen te lozen (tegen woekerprijzen) :+

Verwijderd

Bij de V&D verkopen ze compaq :X
Bij de it's, vobis, vogelzang en Dixons ook wel geloof ik :P

Verwijderd

offtopic:

"Compaq is toch tegenwoordig HP?!
Dus een echte Compaq (nieuw) kopen zit er niet meer in!"

Euhh, dat betekent dat ik dus niet van de week een pallet had staan met gloednieuw CPQ spul??

CPQ en HP gaan samen, maar de merknaam CPQ blijft vooralsnog gehandhaafd

ontopic: lijkt me dat je zat mogenlijkheden hebt om ff zelf een prijsvergelijking te maken..... 8)7 |:( :O :?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Al bij Office Centre gekeken?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Probeer Combat in Gemert eens. De Compaq staan niet op de site geloof ik (http://www.combat.cc), maar als je ze belt sturen ze geheid een offerte.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Probeer zeker ook eens de PC verhuur bedrijven zoals livingston en Itrent. Deze verkopen A merk pc voor een zeer redelijke pc. Waar ik werk hebben we er toch zeker 25 pc en TFT schermen afgenomen.

Verwijderd

Koop een Dell, betere prijs, betere kwaliteit, minder troep, minder lawaai. Service is Goed!

• Juicy
  • Laatst online: 10:45
Tip: Type het volgende in op de google site "compaq D310", markeer eventueel het zoeken in nederlandse pagina's ...

-

Verwijderd

informeer eens bij AAC COSMOS
Die kwamen laatst voor ons bedrijf voor compaq als goedkoopste uit de bus en qua aflevering nog geen problemen gahad.
(+/- 10 EVO D500 +/- 8 EVO D300 en een laptop)
Pagina: 1