Toon posts:

[RCT 2] oude scenarios importeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je in RCT 2 oude scenarios importeren, dus die van RCT?
die van RCT 2 hebben de extensie *SC6, en die van 1 *.sc4. Het renamen van die extensie levert een error op, dus dat kan niet.
Met de scenario editor kan het ook niet...
De enige oplossing die ik kan bedenken, is het scenario opstarten in 1, dan snel opslaan, en dan in 2 weer importeren als saved game...
Maar het moet toch simpeler kunnen :?

edit:
Het kan dus ook niet op de manier hierboven... Dan geeft ie aan dat er invalid data in de file zit... ;(

Verwijderd

Topicstarter
en een klein schopje...

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

geen converter te vinden op google?

Omelette du fromage!

Verwijderd

die komen waarschijnlijk nog hoor :), ik heb zo het gevoel dat rct 2 een langer leven krijgt als 1, aangezien alle extra functies (scenario editor enzo). Dus ik neem aan dat dat soort converters echt wel komen, eveneens als de nodige uitbreidingen. Wel lame is trouwens dat je niet allllles attracties kunt krijgen :(

Verwijderd

Topicstarter
nou w88 op converters dus....
Dat is idd wel lame, dat dat niet kan, van die atracties... Was ook al zo in 1 :(

Verwijderd

als je de readme zou lezen zou je vinden dat het NIET mogelijk is saved games, ..... wat dan ook van RCT1 te loaden in RCT2, omwille van andere (of getweakte) engine .....

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 15:45:
als je de readme zou lezen zou je vinden dat het NIET mogelijk is saved games, ..... wat dan ook van RCT1 te loaden in RCT2, omwille van andere (of getweakte) engine .....
Daarom kan dr wel een converter komen, die hem dus naar de nieuwe engine aan past?
Pagina: 1