Hey all,
Ok, situatie is als volgt: k'hem nog mor pas een nief PCke gekocht, incl ne GF4 van Gainward met VIVO omdat ik graag TV wil kijke op mijne PC. Het plan is dus om de kabel TV aan te sluiten om ne videorecorder die hier nog staat weg te rotten
en die dan door te verbinden via ne scart kabel nor de videoingang van de kaart. Zodoende heb ik dus ne goedkope TV tuner é ..
Er is echt een haar in de boter gevallen, want daarstraks heb ik eens gekeken nor de installatie waar onze kabelTV binnenkomt (k'zit dus bij Telenet é, jaja, in België)... nu, er zijn daar precies 3 TV uitgangen aan diene versterker, mor bij 2 staat er 4dB en bij den andere staat 0dB
De eerste twee zijn al in gebruik door 2 TVs die hier in huis staan, mor wat nu met die laatst? Kan ik die zonder probs aansluiten op mene videorecorder of gaat da nie werke? Mss dat hier nog een versterkerke tussen mut ofzo? If yes, gaat de beeldkwaliteit dan nor beneden gaan tov die twee andere uitgangen? ... allé ja.. ge snapt me dus wel é .. k'ben ff de draad kwijt nu
Alles zinvolle reacties zijn meer dan welkom,
Pieter aka Ravefiend
Ok, situatie is als volgt: k'hem nog mor pas een nief PCke gekocht, incl ne GF4 van Gainward met VIVO omdat ik graag TV wil kijke op mijne PC. Het plan is dus om de kabel TV aan te sluiten om ne videorecorder die hier nog staat weg te rotten
Er is echt een haar in de boter gevallen, want daarstraks heb ik eens gekeken nor de installatie waar onze kabelTV binnenkomt (k'zit dus bij Telenet é, jaja, in België)... nu, er zijn daar precies 3 TV uitgangen aan diene versterker, mor bij 2 staat er 4dB en bij den andere staat 0dB
Alles zinvolle reacties zijn meer dan welkom,
Pieter aka Ravefiend