[ After Effects ] pauze en slowmotion effects

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:31

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik zoek me de hele tijd al suf maar lijk het niet te kunnen vinden. Hoe voeg ik in een layer waar zich een stuk avi in afspeeld een pauze of slow-motion toe? Ik heb wel kunnen vinden hoe ik een heel stuk footage kan verlangzamen, maar niet hoe ik dat op een bepaald punt doe, of helemaal pauzeren op een bepaald stuk. Ik hoop dat iemand me kan helpen =Z

Thanks heaps in advance =)

Verwijderd

Vanaf een bepaald moment slow motion is naar mijn weten niet mogelijk een work around is: Knip op het moment dat je de slowmotion wilt starten! En op het einde waar je wilt stoppen! Het stukken tussen die cuts kan je slo- mo doen!
Voor de pauze van een stukken moet je maar ff op freeze frame! Onder video options zoeken ;)

Verwijderd

Ook even een vraag van mij, hoe kun je het dan maken dat het stukje film zich steeds meer vertraagd. Dus niet pats-boem van slomo naar normale snelheid, maar bijvoorbeeld in 1 sec een overgang.

Verwijderd

Als je met tijd wilt werken binnen je file, hangt het er van af welke speler je gebruikt op je site.
Er zijn spelers waar je de start,speelduur, looptijd en eind file en pauze kunt uitlezen, al dan niet met behulp van een stukje javascript.
Als je een movieplayer zoekt met al zijn mogelijkheden kijk dan eens bij :
CLSID:05589FA1-C356-11CE-BF01-00AA0055595A in google

Verwijderd

Waar heb jij het over hans???
Ik weet niet of dat gaat in after effects wij hebben hier een special tooltje voor genaamd speed optimizer van canopus. Die kan dat wel! Kijk op www.canopuscorp.com vor meer info
!

Verwijderd

sorry, verkeerd gelezen !!!!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:31

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Sorry voor de bump, maar 't is een gewoonte om het hierin te zetten voor als mensen de search gebruiken ;)
Maar het is wel degelijk mogenlijk (was wel even flink zoeken tho). Bij Layer >> Enable Time Remapping kan je bepaalde delen slo-mo'en, still'en of reversen. Voor preciese info daarbij moet je ff de docs lezen bij AFX =)

nb: ik gebruik AFX 5.5

Verwijderd

wat je nodig hebt is Alt-Ctrl-T
Enable Time remapping.. krijg je in je layer pulldown options een timeremap grafiek waar je de boel kan aanpassen
Pagina: 1