Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet via GSM

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-10 23:38
Hoe krijg ik in WINXP het zo voorelkaar dat ik kan internetten via mijn GSM (nokia 6150 met intern modem)

Wie o Wie kan mij helpen

groetjes IJsbeer

Verwijderd

>IT :)

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 14:03
Kun je iets specifieker zijn?

Heb je infrarood op je pc?
Heb je een datakabel?

Als je ifrarood hebt zoek even naar infrarood drivers voor winxp. Kan wel moeilijk worden want sinds win98 is de infrarood support er standaard uitgesloopt en echt veel is er niet te vinden.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De Nokia 6150 maakt geen gebruik van het IrDa protocol, maar van een verouderd infraroodprotocol. Daarnaast is het modem in de 6150 niet zomaar bruikbaar, hiervoor heb je aanvullende software (of zelfs hardware?) nodig.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Heb je een Nokia CDRom erbij gekregen?
Ik heb bij mijn 6210 een CD-Rom gekregen. Od de IR van mijn laptop kan ik dan internet op. Doe ik heel zelden, want er is altijd wel ergens een internetconnectie te regelen.
Voglens mij is het ook best duur.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Internet via GSM helluuppp

In je andere topic staan genoeg links die je verder kunnen helpen.
Dit is verder een cross-post dus, wat niet is toegestaan (ookal is hij nu gemoved).

Misschien is het ook handig dat je zelf eerst wat dingen uitzoekt, voordat je een vraagt stelt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Dicht dus.

ijsbeer, het is dus echt wel te vinden hoe je een infrarood verbinding opzet.
Gewoon goed zoeken :)

Succes !

Overigens, na een slotje is het niet de bedoeling dat je gewoon nog een topic opend...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.