Toon posts:

[Dual][TV] Pc crashed als 2de monitor aangesloten is ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probleem:

windows XP hangt als ik me TV out wil aan zetten met Nview als me 2de monitor is aangesloten haal ik die er af werkt het wel :/

hardware: Gainward Gf2 MX 400 32mb Dualhead + tv out.. detinator 30.nogwat
Monitoren: Hyundai Deluxe Scan S560 15" , IBM G41 14" bijde normaliter @ 1280x768@72hz. en een Philips CM8833 aan me TV out.

algeprobeert: andere detinators, Tv tool, 2de screen op pci kaartje,
t enige wat werkt is me ibm G41 los koppelen. dan wil die wel :/

iemand een andere oplossing? want elke x achter me pc duiken is ook niet alles :/

tis dus puur elke keer als ik de ibm aan gesloten heb :/

en k schakel de ibm software matig uit als ik me TV wil gebruiken..

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Is het niet zo dat je maar 2 uitgangen tegelijk kan gebruiken :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 16 oktober 2002 @ 19:10:
Is het niet zo dat je maar 2 uitgangen tegelijk kan gebruiken :?
klopt.. ff me openings post verbeteren :+

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:51
Ik had ongeveer etzelfde, maar dan erger, ik had een ASUS GF2 MX 400, gewonen monitor aangesloten, TVtje aangesloten, werkte allemaal, opnieuw booten, werkte nog steeds, maar toen heb ik de TV als primary gezet, plop, alles gaat uit, dus ik start weer op, hangt ie, gewone monitor d´r weer op, zwart scherm als windows gaat laden, alles geprobeerd, moest uiteindelijk formateren, maar nooit uitgevonden wrom, k´ben nieuwschierig waardoor dit komt

Verwijderd

m33p schreef op 17 oktober 2002 @ 14:54:
Ik had ongeveer etzelfde, maar dan erger, ik had een ASUS GF2 MX 400, gewonen monitor aangesloten, TVtje aangesloten, werkte allemaal, opnieuw booten, werkte nog steeds, maar toen heb ik de TV als primary gezet, plop, alles gaat uit, dus ik start weer op, hangt ie, gewone monitor d´r weer op, zwart scherm als windows gaat laden, alles geprobeerd, moest uiteindelijk formateren, maar nooit uitgevonden wrom, k´ben nieuwschierig waardoor dit komt
Wat ben je dan ?

Bewaar dit soort onzinreply's maar voor de Huiskamer :/

[ Voor 0% gewijzigd door Pollewob op 17-10-2002 15:37 ]

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je dan alleen de optie om te klonen?

Verwijderd

Topicstarter
Maiar schreef op 17 oktober 2002 @ 18:21:
Heb je dan alleen de optie om te klonen?
als dat tegen mij bedoelt is.. k heb alle opties,

ff voor de mogelijke onduidelijkheden..

k stuur met Windows de 2 schermen aan.. dus NIET via nview.

k zet de IBM op non actief en zet dan TV out aan met nview, en dan hangt die tenzij ik me IBM loskoppel van me videokaart

/me vind het maar vaag :?
Pagina: 1