davilex business box probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
ik zit met het volgende vage probleem. ik heb op de ene pc het programma davilex businessbox geinstalleerd en ben daarin mijn boekhouding bij gaan houden.

nu wilde ik die boekhouding kopieren naar mijn laptop om zodat ik op een andere plek ook verder kan werken. ik heb dus de software ook op mijn laptop geinstalleerd.

maar als ik dan vervolgens de bestanden van mijn administratie overzet dan krijg ik steeds de melding dat de bestanden zijn gemaakt met een oudere versie van davi-factuur (een van de programma's van het pakket). terwijl het precies de zelfde versie is

ik heb de benodigde bestanden op 2 manieren over proberen te zetten. manier 1 was door een backup te maken en die terug te zetten. en manier 2 was door ze gewoon over te kopieren.

hoe los ik dit probleem op.

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gokje: je hebt ooit updates geinstalleerd van de software :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
fout gegokt

op de pc waar het orgineel op staat is het pakket nog nooit geupdate

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
effe wat meer gegevens.

de exacte versie is versie nummer 6.0.4. de versie stamt uit 28-1-97

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
laat maar. ik het het probleem was gewoon dat het bestand de eigenschap had alleen lezen. en dan zegt ie dat niet gewoon maar zegt dat het bestand niet compatible is

is iedergeval bedankt voor de moeite

en opperator. van mij part mag je de topic sluiten...