Ik weet nou niet of het aan mij ligt, maar ik kan mijn menu niet editen. Rechtermuisknop op de panel -> properties heeft geen functies voor menustructuur wijzigingen, en nergens kom ik iets wat er op lijkt tegen.. Zou toch wel handig zijn als ik de programma's die ik installeer, gewoon in mijn menu kwijt kan. Om nou alles op de desktop te zetten, of op m'n panel, wordt ook een beetje gortig op den duur..
Vreemde is dat ik reviewers van Redhat 8 niet heb zien klagen over het gebrek aan deze functionaliteit.
Search op Google geeft wel een Gnome-menu-editor, maar die zit niet (althans daar lijkt het op) in RH8..
Kan iemand mij vertellen of ik kan stoppen met zoeken in RH8, of waar ik 't dan wel kan vinden?
Vreemde is dat ik reviewers van Redhat 8 niet heb zien klagen over het gebrek aan deze functionaliteit.
Search op Google geeft wel een Gnome-menu-editor, maar die zit niet (althans daar lijkt het op) in RH8..
Kan iemand mij vertellen of ik kan stoppen met zoeken in RH8, of waar ik 't dan wel kan vinden?