Ik kan nu een partij MP3 speler inkopen, maar dan moet ik wel weten of er animo is.
De prijs gaat rond de 75€ liggen, als er veel animo is, kan die prijs omlaag.
Er zit gewoon garantie op, is er iets kapot aan, mist er iets, of heb je een DOA (Kapot bij aankomst..), kan hij omgeruild worden.
Verzendkosten zijn voor beide partijen, gewoon gedeelt door 2.
Het gaat om deze speler:
REDSTAR MPCD 2010 Portable MP3/CD Speler.
120 Seconden ESP bij MP3, 45 Seconden bij Audio CD.
CD-RW is geen probleem, dat heb ik getest. Zitten gewoon 2 AA batterijen in, niet bijgeleverd overigens. Er worden oordopjes bij geleverd, klinkt okay, maar niet supergeweldig. Verder een adapter, en een gebruiksaanwijzing in het Duits&Engels. Ze zijn gewoon keurig nieuw in doos verpakt.
Ik heb eventueel meer foto's, van de bovenkant, binnenkant en zijkant.
Mocht er voldoende interesse zijn, laat het me hier in dit topic even weten. Dan zorg ik dat er een partij is, op het moment dat ik het geld op mijn rekening heb staan, gaat de speler de deur uit.
Je kan ze natuurlijk ook bij me ophalen, ik woon in Zwolle.
Je kan me mailen op: mordor@home.nl , of even bellen op 06-14110351. Mijn naam is Luuk.
/edit:
Maargoed, prima.
Het is idd spul uit Duitsland, niet van de vrachtwagen gevallen. De actie is VRIJWEL non-profit.
Of het in NL te bestellen is voor particulieren? Geen idee, niet kunnen vinden.
Belangstelling? Kan ik niet peilen van te voren. Bij hoeveel stuks het rendabel wordt? --> Het is al rendabel. De schrijver van dat stuk zegt nl. dit:
ElPopo's Trading Compagny. Een 1 man's zaakje. Vent van 50 met een Mercedes en een bestelbus, en een loods vol met spullen uit de Oostblok landen, en duitsland. Overal keurig facturen van, geen gestolen spullen, gewoon opgekochte partij-en. Is er iets kapot: Geen probleem, het wordt vervangen.
Maar aangezien hij de spelers ook besteld, moet ik weten hoeveel mensen er interesse hebben. Dus eigenlijk was dit meteen een peiling qua interesse.
En hier is een vergelijkin van de dikte.
En wat bedoelen ze in de FAQ met een "factuur". ? Ik wil best een factuur op laten maken. Geen probleem.
De prijs gaat rond de 75€ liggen, als er veel animo is, kan die prijs omlaag.
Er zit gewoon garantie op, is er iets kapot aan, mist er iets, of heb je een DOA (Kapot bij aankomst..), kan hij omgeruild worden.
Verzendkosten zijn voor beide partijen, gewoon gedeelt door 2.
Het gaat om deze speler:
REDSTAR MPCD 2010 Portable MP3/CD Speler.
120 Seconden ESP bij MP3, 45 Seconden bij Audio CD.
CD-RW is geen probleem, dat heb ik getest. Zitten gewoon 2 AA batterijen in, niet bijgeleverd overigens. Er worden oordopjes bij geleverd, klinkt okay, maar niet supergeweldig. Verder een adapter, en een gebruiksaanwijzing in het Duits&Engels. Ze zijn gewoon keurig nieuw in doos verpakt.
Ik heb eventueel meer foto's, van de bovenkant, binnenkant en zijkant.
Mocht er voldoende interesse zijn, laat het me hier in dit topic even weten. Dan zorg ik dat er een partij is, op het moment dat ik het geld op mijn rekening heb staan, gaat de speler de deur uit.
Je kan ze natuurlijk ook bij me ophalen, ik woon in Zwolle.
Je kan me mailen op: mordor@home.nl , of even bellen op 06-14110351. Mijn naam is Luuk.
/edit:
Maargoed, prima.
Het is idd spul uit Duitsland, niet van de vrachtwagen gevallen. De actie is VRIJWEL non-profit.
Of het in NL te bestellen is voor particulieren? Geen idee, niet kunnen vinden.
Belangstelling? Kan ik niet peilen van te voren. Bij hoeveel stuks het rendabel wordt? --> Het is al rendabel. De schrijver van dat stuk zegt nl. dit:
Leverancier:Diesen Player habe ich mir am 12.03.02 im Real für knapp ? 60 gekauft. Natürlich ist das sehr wenig Geld selbst für einen normalen CD Player. Ein qualitativ hochwertiger Player einer Markenfirma kostet schon mehr als ? 100.
ElPopo's Trading Compagny. Een 1 man's zaakje. Vent van 50 met een Mercedes en een bestelbus, en een loods vol met spullen uit de Oostblok landen, en duitsland. Overal keurig facturen van, geen gestolen spullen, gewoon opgekochte partij-en. Is er iets kapot: Geen probleem, het wordt vervangen.
In dit geval kan dit via mij gespeelt worden. Is er iets kapot, zorg ik persoonlijk voor vervanging.Support
Ondanks dat onze producten allemaal van een zeer hoge kwaliteit zijn, kan het altijd voorkomen dat er een aantal problemen voor u zijn.
Eigenlijk is dit helemaal geen probleem voor u, overal zit garantie op, en is vervangbaar.
Een van onze beste producten is de uitstekende service. U kunt ons altijd bellen, met al uw vragen. Mocht er iets aan uw product mankeren, wordt dit zonder problemen voor hetzelfde product, of een gelijkwaardig product vervangen, mits het binnen de garantie valt, en het niet door eigen toedoen is gekomen.
Elpopo is een Internationaal opererend bedrijf in agenturen en partijgoederen met vestigingen in Nederland en Bulgarije Ons hoofd kantoor bevind zich in Zwolle van hier uit coördineren wij onze activiteiten.
Tevens kunnen wij uw producten zowel Promoten als verkopen, Doordat wij goede contacten hebben tussen beide landen en in diverse talen kunnen bemiddelen, Tevens bemiddelen wij voor bedrijven voor de Inkoop of Verkoop van hun Producten.
Maar aangezien hij de spelers ook besteld, moet ik weten hoeveel mensen er interesse hebben. Dus eigenlijk was dit meteen een peiling qua interesse.
En hier is een vergelijkin van de dikte.
En wat bedoelen ze in de FAQ met een "factuur". ? Ik wil best een factuur op laten maken. Geen probleem.